02 Listopad
-
-
Czwartoklasiści młodsi o rok. Jak z nimi pracować.
06 Listopad
-
-
Dysleksja. Podstawy diagnozy i terapii w praktyce. Funkcje słuchowe, wzrokowe, czytanie, dysortografia.
-
6
Lis 2015
Piątek
15:00-21:00
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania Metoda Krakowska
07 Listopad
-
7
Lis 2015
Sobota
09:00-14:00
Dziecko dyslektyczne. Diagnoza i terapia
-
7
Lis 2015
Sobota
09:00-14:00
Praca logopedyczna z dzieckiem zagrożonym nieprawidłowym rozwojem mowy i trudnościami w karmieniu. Wczesna interwencja logopedyczna
-
7
Lis 2015
Sobota
09:00-15:00
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
-
7
Lis 2015
Sobota
09:00-15:00
Terapia jąkania dzieci szkolnych
-
7
Lis 2015
Sobota
10:00-14:00
Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
-
7
Lis 2015
Sobota
10:00-14:00
Dyslalia ankyloglosyjna - o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii
-
7
Lis 2015
Sobota
10:00-14:00
Dziecięca Skala Rozwojowa [DSR]
-
7
Lis 2015
Sobota
10:00-16:30
KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
-
7
Lis 2015
Sobota
10:00-14:30
KOZE – narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcji emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego
-
7
Lis 2015
Sobota
10:00-15:00
Pomoc psychologiczna dziecku z mutyzmem wybiórczym i jego rodzinie
-
7
Lis 2015
Sobota
10:00-15:00
Test SON-R 2 1/2-7 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej małego dziecka.