Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania Metoda Krakowska |
|
|
|
Piątek, 6.11.2015, 15:00 - 21:00
|
|
Odsłon : 535 |
|
|
Temat:
|
Szkolenie „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania” Metoda Krakowska
|
Prowadzący:
|
dr Zdzisława Orłowska - Popek
|
Forma:
|
szkolenie
|
Termin:
|
06.11.2015
|
Godziny zajęć:
|
15.00-21.00
|
Miejsce :
|
Olsztyn, ul. Narutowicza 4
|
Cena:
|
270 zł
|
Organizator:
|
Szkolenia i Terapia „Pomocna Dłoń”
www.szkoleniaterapia.wix.com/pomocnadlon
justynakokot@gmail.com
691 950 089
|
Plan szkolenia:
I. Od samogłosek prymarnych do sylaby otwartej
- Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania samogłosek
- Nauka globalnego rozpoznawania i odczytywania wyrażeń dźwiękonaśladowczych
- Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania sylab otwartych
- Nauka globalnego rozpoznawania wyrazów
- Od sylaby otwartej do pierwszych wyrazów
III. Czytanie sylab zamkniętych
- Czytanie nowych sylab otwartych i zamkniętych
- Samodzielne czytanie tekstów
Zasada: POWTARZANIE, ROZUMIENIE, NAZYWANIE
Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczesnej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.
dr Zdzisława Orłowska - Popek jest adiunktem w Katedrze Logopedii i Lingwistyki Edukacyjnej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii w SOSW dla Dzieci Niesłyszących. Od 1996 roku pracuje z dziećmi niesłyszącymi, autystycznymi, z alalią, z zespołem Aspergera i zagrożonymi dysleksją.
Prowadzi zajęcia otwarte dla nauczycieli ze szkół masowych oraz studentów UP, a także warsztaty dla nauczycieli na temat nabywania systemu językowego przez dzieci niesłyszące, kształcenia literackiego dzieci prelingwalnie ogłuchłych, uczących się w szkołach powszechnych. Opracowuje ćwiczenia językowe wdrażające dzieci do czytania tekstów literackich, a także programy nauczania języka polskiego dla uczniów na różnych poziomach nauczania. Jest współautorką Podręcznika do j. polskiego dla niesłyszących uczniów III klasy gimnazjum, WSiP 2004 oraz Ćwiczeń do j. polskiego dla niesłyszących uczniów III klasy gimnazjum, WSiP 2004. Bada rozwój systemu językowego dzieci niesłyszących z implantem ślimakowym.
|
Miejsce Olsztyn |
Kontakt e-mail: justynakokot@gmail.com, tel.: 691 950 089 |
|