wróć do zestawienia uczelni
Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu
studia podyplomowe
placówka niepubliczna, woj. wielkopolskie
Wypełnionych ankiet: 6
- Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
0 GŁOSÓWrozmowa kwalifikacyjna2 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa1 GŁOSprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty4 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy1 GŁOSnie było etapu weryfikacyjnego0 GŁOSÓWinne
- Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)11 GŁOS
(16,67%)24 GŁOSY
(66,67%)31 GŁOS
(16,67%)40 GŁOSÓW
(0%)5 - Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS
(16,67%)11 GŁOS
(16,67%)24 GŁOSY
(66,67%)30 GŁOSÓW
(0%)40 GŁOSÓW
(0%)5 - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
6 GŁOSÓWdyslalia3 GŁOSYopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
6 GŁOSÓWdyslalia4 GŁOSYopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja1 GŁOSjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓWdyslalia2 GŁOSYopóźniony rozwój mowy3 GŁOSYafazja4 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia5 GŁOSÓWniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci3 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
0 GŁOSÓWdyslalia1 GŁOSopóźniony rozwój mowy3 GŁOSYafazja4 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia5 GŁOSÓWniedosłuch1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dzieci3 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Wszystkich.
Szerszej dyslali
Dotyczacych pracy diagnostyczno- terapeutycznej poszczegolnych jednostek zaburzen mowy. Zajecia czesto opieraly sie na wyjasnieniu czym jest dane zaburzenie (ustalenia terminologiczne) i jak postepuje sie z takim zaburzeniem (ale tylko niekiedy jedno zdanie dotyczące mowy!)
Zajęć praktycznych, nowości, zajęć z osobami uprawiającymi zawód logopedy w czasie kiedy są wykładowcami, opisów rzeczywistych przypadków
Zaburzenia neurologiczne dzieci. - Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Za dużo prac w grupach, za dużo zajęć z jednem wykładowcą.
Teoretycznych
Tych dot.emisji glosu, autoprezentacji, stylow wypowiedzi
Teorii, anatomii całego ciała, "przegadanych" zajęć. - Czym kończyły się studia?
5 GŁOSÓWegzaminem0 GŁOSÓWobroną pracy dyplomowej0 GŁOSÓWpracą pisemną teoretyczną1 GŁOSopisem przypadku1 GŁOSinne
- Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Nie polecam tej uczelni. Pierwszy i ostatni raz tam studiowałam. Praktycznie nic z nich nie wyniosłam. Niski poziom. Wykładowcy bez pasji.Teraz jestem na neurologopedii na UAMie. Bez porównania.
Więcej praktyki
Dobre dla osob, ktore zakladaja, ze swoja wiedze uzupelnia na ukierunkowanych szkoleniach
Zbyt dużo teorii nie popartej pokazami przypadków, wszystko na obrazku i w opowieści. Bardzo trudne zderzenie z rzeczywistością po rozpoczęciu pracy.
Więcej zajęć praktycznych z ramienia uczelni
Były ciekawie prowadzone.
Wypełnionych ankiet: 0
Brak danych