wróć do zestawienia uczelni

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu

studia podyplomowe

placówka niepubliczna, woj. wielkopolskie

Wypełnionych ankiet: 6

  1. Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
    0 GŁOSÓW
     
    rozmowa kwalifikacyjna
    2 GŁOSY
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
    1 GŁOS
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
    4 GŁOSY
     
    przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
    1 GŁOS
     
    nie było etapu weryfikacyjnego
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (66,67%)
     
    3
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    1
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (66,67%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  4. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    6 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    3 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    1 GŁOS
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    6 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    4 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    1 GŁOS
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    2 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  5. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    2 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    3 GŁOSY
     
    afazja
    4 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    5 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    3 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    1 GŁOS
     
    opóźniony rozwój mowy
    3 GŁOSY
     
    afazja
    4 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    5 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    3 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  6. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
    Wszystkich.
    Szerszej dyslali
    Dotyczacych pracy diagnostyczno- terapeutycznej poszczegolnych jednostek zaburzen mowy. Zajecia czesto opieraly sie na wyjasnieniu czym jest dane zaburzenie (ustalenia terminologiczne) i jak postepuje sie z takim zaburzeniem (ale tylko niekiedy jedno zdanie dotyczące mowy!)
    Zajęć praktycznych, nowości, zajęć z osobami uprawiającymi zawód logopedy w czasie kiedy są wykładowcami, opisów rzeczywistych przypadków
    Zaburzenia neurologiczne dzieci.
     
  7. Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
    Za dużo prac w grupach, za dużo zajęć z jednem wykładowcą.
    Teoretycznych
    Tych dot.emisji glosu, autoprezentacji, stylow wypowiedzi
    Teorii, anatomii całego ciała, "przegadanych" zajęć.
     
  8. Czym kończyły się studia?
    5 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    0 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    pracą pisemną teoretyczną
    1 GŁOS
     
    opisem przypadku
    1 GŁOS
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)Wylosowanymi pytaniami dot. wczesniej podanych zagadnien z calego toku studiow
     
  9. Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
    Nie polecam tej uczelni. Pierwszy i ostatni raz tam studiowałam. Praktycznie nic z nich nie wyniosłam. Niski poziom. Wykładowcy bez pasji.Teraz jestem na neurologopedii na UAMie. Bez porównania.
    Więcej praktyki
    Dobre dla osob, ktore zakladaja, ze swoja wiedze uzupelnia na ukierunkowanych szkoleniach
    Zbyt dużo teorii nie popartej pokazami przypadków, wszystko na obrazku i w opowieści. Bardzo trudne zderzenie z rzeczywistością po rozpoczęciu pracy.
    Więcej zajęć praktycznych z ramienia uczelni
    Były ciekawie prowadzone.
     

Wypełnionych ankiet: 0

Brak danych