Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
0 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
2 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
4 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
1 GŁOS
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
1 GŁOS (17%)
2
4 GŁOSY (67%)
3
1 GŁOS (17%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS (17%)
1
1 GŁOS (17%)
2
4 GŁOSY (67%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
6 GŁOSÓW
dyslalia
3 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
6 GŁOSÓW
dyslalia
4 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
3 GŁOSY
afazja
4 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
5 GŁOSÓW
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
3 GŁOSY
afazja
4 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
5 GŁOSÓW
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Wszystkich. Szerszej dyslaliDotyczacych pracy diagnostyczno- terapeutycznej poszczegolnych jednostek zaburzen mowy. Zajecia czesto opieraly sie na wyjasnieniu czym jest dane zaburzenie (ustalenia terminologiczne) i jak postepuje sie z takim zaburzeniem (ale tylko niekiedy jedno zdanie dotyczące mowy!)Zajęć praktycznych, nowości, zajęć z osobami uprawiającymi zawód logopedy w czasie kiedy są wykładowcami, opisów rzeczywistych przypadkówZaburzenia neurologiczne dzieci.
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Za dużo prac w grupach, za dużo zajęć z jednem wykładowcą. Teoretycznych Tych dot.emisji glosu, autoprezentacji, stylow wypowiedziTeorii, anatomii całego ciała, "przegadanych" zajęć.
Czym kończyły się studia?
5 GŁOSÓW
egzaminem
0 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
1 GŁOS
opisem przypadku
1 GŁOS
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Nie polecam tej uczelni. Pierwszy i ostatni raz tam studiowałam. Praktycznie nic z nich nie wyniosłam. Niski poziom. Wykładowcy bez pasji.Teraz jestem na neurologopedii na UAMie. Bez porównania.Więcej praktyki Dobre dla osob, ktore zakladaja, ze swoja wiedze uzupelnia na ukierunkowanych szkoleniach Zbyt dużo teorii nie popartej pokazami przypadków, wszystko na obrazku i w opowieści. Bardzo trudne zderzenie z rzeczywistością po rozpoczęciu pracy. Więcej zajęć praktycznych z ramienia uczelniByły ciekawie prowadzone.