wróć do zestawienia uczelni

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

studia magisterskie

placówka publiczna, woj. małopolskie

Wypełnionych ankiet: 6

  1. Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
    6 GŁOSÓW
     
    rozmowa kwalifikacyjna
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
    0 GŁOSÓW
     
    nie było etapu weryfikacyjnego
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    3
    3 GŁOSY
    (50%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (33,33%)
     
    5
     
  3. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (33,33%)
     
    3
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    4
    3 GŁOSY
    (50%)
     
    5
     
  4. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    4 GŁOSY
     
    dyslalia
    5 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    6 GŁOSÓW
     
    afazja
    3 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    5 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    2 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    5 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    1 GŁOS
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)Dyzartria

    TERAPIA

    3 GŁOSY
     
    dyslalia
    5 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    6 GŁOSÓW
     
    afazja
    2 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    3 GŁOSY
     
    niedosłuch
    3 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    5 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    1 GŁOS
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)Dyzartria
     
  5. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    2 GŁOSY
     
    dyslalia
    0 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    2 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    1 GŁOS
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)Mutyzm

    TERAPIA

    3 GŁOSY
     
    dyslalia
    0 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    4 GŁOSY
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    0 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    2 GŁOSY
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    1 GŁOS
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)Mutyzm, autyzm
     
  6. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
    Szczegółowe omówienie diagnozy logopedycznej/ specyfika pracy w różnych miejscach
    Wywoływania głosek, pracy z pacjentem z niedosłuchem
    Dyslalia, diagnoza logopedyczna, zaburzenia mowy o podłożu neurologicznym, psychologia rozwojowa
    zajecia praktyczne, rozwój twarzoczaszki, logopeda na oddziałach neonatologicznych
    Emisji głosu
     
  7. Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
    Tematy były przedstawiane równomiernie.
    Dwujęzyczności
    Afazji
     
  8. Czym kończyły się studia?
    3 GŁOSY
     
    egzaminem
    6 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    pracą pisemną teoretyczną
    0 GŁOSÓW
     
    opisem przypadku
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
    Forma studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim, opierająca się na nauczaniu problemowym przygotowała nas w stu procentach do zawodu logopedy, zarówno pod względem merytorycznym, jak i praktycznym. Zmuszała nas do myślenia, a nie tylko podawała suche fakty.
    Ciekawa koncepcja studiów (metoda oparta na analizie poszczególnych przypadków), ale można zauważyć problemy organizacyjne na studiach szczególnie w zakresie promotorów do pisania pracy
    Duża ilość praktyk w różnych miejscach pozwoliła mi określić, gdzie widzę samą siebie. Metoda problemowa obecna na studiach pozostanie na długo w mojej pamięci.
     

Wypełnionych ankiet: 0

Brak danych