wróć do zestawienia uczelni

Uniwersytet Zielonogórski

studia podyplomowe

placówka publiczna, woj. lubuskie

Wypełnionych ankiet: 1

  1. Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
    1 GŁOS
     
    rozmowa kwalifikacyjna
    1 GŁOS
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
    1 GŁOS
     
    przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
    0 GŁOSÓW
     
    nie było etapu weryfikacyjnego
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    1 GŁOS
    (100%)
     
    5
     
  3. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    1 GŁOS
    (100%)
     
    5
     
  4. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    1 GŁOS
     
    dyslalia
    1 GŁOS
     
    opóźniony rozwój mowy
    1 GŁOS
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    1 GŁOS
     
    dyslalia
    1 GŁOS
     
    opóźniony rozwój mowy
    1 GŁOS
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  5. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    0 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    0 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    0 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    0 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  6. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
    Za mało o niepłynności mowy i neurologopedii
     
  7. Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
    Foneryka, fonologia, składnia, morfologia j. polskiego, literatura dla dzieci i młodzieży
     
  8. Czym kończyły się studia?
    1 GŁOS
     
    egzaminem
    0 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    pracą pisemną teoretyczną
    0 GŁOSÓW
     
    opisem przypadku
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
     

Wypełnionych ankiet: 10

  1. Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
    9 GŁOSÓW
     
    rozmowa kwalifikacyjna
    5 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
    4 GŁOSY
     
    przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
    0 GŁOSÓW
     
    nie było etapu weryfikacyjnego
    5 GŁOSÓW
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)Zaswiedczenie od foniatry
    Zaświadczenie lekarskue od laryngologa
    Przełożenie zaświadczenia od lekarza foniatry o braku przeciwwskazań
    Zaświadczenie od foniatry
    Zaświadczenie lekarskie od laryngologa
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    1 GŁOS
    (10%)
     
    3
    7 GŁOSÓW
    (70%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (20%)
     
    5
     
  3. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    1 GŁOS
    (10%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (40%)
     
    3
    3 GŁOSY
    (30%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (20%)
     
    5
     
  4. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    9 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    6 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    6 GŁOSÓW
     
    afazja
    8 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    2 GŁOSY
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    9 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    7 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    5 GŁOSÓW
     
    afazja
    7 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    2 GŁOSY
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  5. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    1 GŁOS
     
    dyslalia
    2 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    3 GŁOSY
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    5 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    10 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    1 GŁOS
     
    dyslalia
    2 GŁOSY
     
    opóźniony rozwój mowy
    3 GŁOSY
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    5 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    10 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  6. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
    Praca z osobami dorosłymi
    emisja glosu
    O chorobach neurologicznych
    Dysfagia
    Wczesna interwencja logopedyczna
    Autyzm, masaż logopedyczny, Komunikacja alternatywna,
    Brakowało mi zagadnień z ORM, mutyzmem, zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych, wady genetyczne u dzieci i wpływ ich na rozwój mowy....
    Brakowało mi zajęć praktycznych w specjalistycznych ośrodkach
    Z zakresu orm
    spektrum autyzmy, zaburzenia neurologiczne u dzieci i dorosłych
     
  7. Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
    Fonologi
    Ćwiczenia artykulacyjne
    (...) i (...) byli wykładowcami i za dużo reklamowali siebie zamiast uczyć.
    Jąkanie i nieplynnosc mówienia z prof Tarkowskim
    Nie było takich zagadnień
    Dotyczących dysleksji
     
  8. Czym kończyły się studia?
    6 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    6 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    2 GŁOSY
     
    pracą pisemną teoretyczną
    2 GŁOSY
     
    opisem przypadku
    2 GŁOSY
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)Prezentacja pracy pisemnej
    Seminarium naukowym, na którym wygłosiłam zagadnienie opisane i zbadane w pracy naukowej
     
  9. Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
    Mało praktyki
    Za malo zajęć praktycznych
    Praktyki bardzo zróżnicowane ale mało przydatne.
    Dużą wiedzę na studiach zdobyłam dzięki Pani dr Ewie Małgorzacie Skórek i Pani Miry Rządzkiej
    Brakowało mi zajęć praktycznych. Wprawdzie zajęcia z zakresu ortodoncji, neurologopedii były jednak w małym zakresie.
    Praktyka - przeprowadzona profesjonalnie w większej ilości godzin niż zalecana. Studia - bardzo dobrze przygotowana kadra, wykładowcy przyłożyli się do wykładów.