Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
1 GŁOS
rozmowa kwalifikacyjna
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
1 GŁOS (100%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
1 GŁOS (100%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
1 GŁOS
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
1 GŁOS
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Za mało o niepłynności mowy i neurologopedii
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Foneryka, fonologia, składnia, morfologia j. polskiego, literatura dla dzieci i młodzieży
Czym kończyły się studia?
1 GŁOS
egzaminem
0 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Wypełnionych ankiet: 10
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
9 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
5 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
4 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
5 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
1 GŁOS (10%)
3
7 GŁOSÓW (70%)
4
2 GŁOSY (20%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS (10%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
4 GŁOSY (40%)
3
3 GŁOSY (30%)
4
2 GŁOSY (20%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
9 GŁOSÓW
dyslalia
6 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
6 GŁOSÓW
afazja
8 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
9 GŁOSÓW
dyslalia
7 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
5 GŁOSÓW
afazja
7 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
1 GŁOS
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
3 GŁOSY
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
5 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
10 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
1 GŁOS
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
3 GŁOSY
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
5 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
10 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Praca z osobami dorosłymiemisja glosuO chorobach neurologicznychDysfagiaWczesna interwencja logopedycznaAutyzm, masaż logopedyczny, Komunikacja alternatywna, Brakowało mi zagadnień z ORM, mutyzmem, zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych, wady genetyczne u dzieci i wpływ ich na rozwój mowy....Brakowało mi zajęć praktycznych w specjalistycznych ośrodkachZ zakresu ormspektrum autyzmy, zaburzenia neurologiczne u dzieci i dorosłych
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
FonologiĆwiczenia artykulacyjne(...) i (...) byli wykładowcami i za dużo reklamowali siebie zamiast uczyć. Jąkanie i nieplynnosc mówienia z prof Tarkowskim Nie było takich zagadnieńDotyczących dysleksji
Czym kończyły się studia?
6 GŁOSÓW
egzaminem
6 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
2 GŁOSY
pracą pisemną teoretyczną
2 GŁOSY
opisem przypadku
2 GŁOSY
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Mało praktyki Za malo zajęć praktycznychPraktyki bardzo zróżnicowane ale mało przydatne. Dużą wiedzę na studiach zdobyłam dzięki Pani dr Ewie Małgorzacie Skórek i Pani Miry RządzkiejBrakowało mi zajęć praktycznych. Wprawdzie zajęcia z zakresu ortodoncji, neurologopedii były jednak w małym zakresie. Praktyka - przeprowadzona profesjonalnie w większej ilości godzin niż zalecana. Studia - bardzo dobrze przygotowana kadra, wykładowcy przyłożyli się do wykładów.