Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
0 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
1 GŁOS
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS (100%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS (100%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
1 GŁOS
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
1 GŁOS
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Na studiach nie otrzymałam żadnej wiedzy, którą mogłabym wykorzystać w pracy z dzieckiem. Poziom jest bardzo niski i z tego co wiem nadal utrzymywany. Panie przekazywały wiedzę sprzed 30 lat oraz bardzo stare metody pracy i podejście. Niektóre Panie doktor operowały niedopuszczalnym słownictwem "upośledzony, dzieci gorszego Boga, chore dzieci". Dopiero na wielu kursach/szkoleniach zdobyłam cenną wiedzę, którą wykorzystuje w pracy.
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Za dużo prezentacji i teorii(nieaktualnych i obalonych już metod) wiedzy, które zwalniały z myślenia.
Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓW
egzaminem
0 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
1 GŁOS
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Wypełnionych ankiet: 5
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
5 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
1 GŁOS (20%)
2
1 GŁOS (20%)
3
2 GŁOSY (40%)
4
1 GŁOS (20%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
2 GŁOSY (40%)
2
1 GŁOS (20%)
3
2 GŁOSY (40%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
5 GŁOSÓW
dyslalia
4 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
5 GŁOSÓW
dyslalia
4 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
3 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
4 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
3 GŁOSY
niedosłuch
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Za mało praktycznych przykładów, ćwiczeńjąkanie/ niepłynność mowyWszystko było zbyt ogólnikowoZagadnień dotyczących terapii w różnych zaburzeniach mowy.
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Za dużo teoretycznych odniesień do poszczególnych zagadnień Pogadanek na temat pacjentów ,które niewiele dawalyNiczego nie było za dużo.
Czym kończyły się studia?
1 GŁOS
egzaminem
5 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
1 GŁOS
pracą pisemną teoretyczną
1 GŁOS
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Nie odbywałam praktyk na studiach podyplomowych, a powinny być one wymagane. Studia przygotowały merytorycznie ale to z własnej praktyki i pracy nauczyłam się najwięcej. studia ( było to dość dawno temu) nie przygotowywały do diagnozy i terapii afazji, brak było praktyk na oddziale np. wczesnej rehabilitacji po udarowej, neurologiiZajęcia kończyły się egzaminami. Przypatrywaliśmy się pracy wielu specjalistów.
Studia nauczyły też poszukiwania metod pracy i weryfikacji najlepszych, najskuteczniejszych.Więcej konkretnych i informacji, wiecej praktykiStudia logopedyczne powinny szerzej przygotowywać do pracy w zawodzie logopedy.