Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
7 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
2 GŁOSY (29%)
3
1 GŁOS (14%)
4
4 GŁOSY (57%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
1 GŁOS (14%)
2
2 GŁOSY (29%)
3
1 GŁOS (14%)
4
3 GŁOSY (43%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
5 GŁOSÓW
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
5 GŁOSÓW
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
3 GŁOSY
niedosłuch
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Praktycznych zajęć ze specjalistamiMetody wywoływania głosekJĄKANIE, AFAZJAProwadzenia dokumentacji logopedycznej audiologiaWszystkie zagadnienia były dobrze wyjaśnione.Terapia dzieci z niedosłuchem.
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Rytmika Nie było takich zagadnieńDYSLALIAFonetyka j.polskiego Nie zabrakło mi żadnych zagadnień.
Nie było takich zagadnień.
Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓW
egzaminem
7 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Chciałabym, aby w Elblągu był możliwość dalszego rozwoju w zawodzie logopedy. Chodzi mi o nowe kierunki studiów np. neurologopedia czy wczesne wspomaganieNa studia przyjmowano każdego, kto chciał, nawet osoby z zaburzeniami fonacyjnymi (dysfonia) oraz wadami anatomicznymi (przyrośnięte wędzidełko podjęzykowe). Osoby te miały trudności z wykonywaniem podstawowych ćwiczeń. Wiele godzin praktyk wyłącznie w szkołach podstawowych i częściowo w poradni psychologiczno-pedagogicznej przygotowywało jedynie do diagnozy i terapii dyslalii. Zabrakło praktyk w ośrodkach zdrowia - kompletne nieprzygotowanie do pracy z afatykami i ludźmi niedosłyszącymi. A podobno te studia miały przygotować do prowadzenia samodzielnej praktyki logopedycznej. Ja nazwałabym to szkolną logopedią. Stracone pieniądze i czas. Najlepsza uczelnia .Pracuje w zawodzie i czuję się bardzo dobrze przygotowana .Obowiązek praktyk w różnych typach placówek uważam za coś bardzo przydatnego i ubogacającego.Uważam,że studia wyposażyły studentów w dobre podstawy.