Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
0 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
3 GŁOSY
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
1 GŁOS (33%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
2 GŁOSY (67%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
1 GŁOS (33%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
2 GŁOSY (67%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
3 GŁOSY
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
3 GŁOSY
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
konkretów dotyczących diagnozy i terapii nie tylko dyslalii, pracy z dziećmi ze spektrum, z zespołem Downa i innymi zaburzeniamiZbyt mało na temat najczęstszych problemów dzieci, z jakim muszą się mierzyć logopedzi: rotacyzm, sygmatyzm, ORM etc. Mało informacji o kształtowaniu się mowy dziecka, a także o podstawach biomedycznych logopedii.
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
za dużo było ogólnej teorii dotyczącej wszystkiego i niczegoMoim zdaniem niczego nie było w nadmiarze.
Czym kończyły się studia?
3 GŁOSY
egzaminem
0 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Najlepszą rzeczą podczas studiów były praktyki w poradni "My future" gdzie mogłam zweryfikować swoją wiedzę i tak naprawdę na żywo nauczyć się wszystkiego od nowa. Cenne były zajęcia z prof. Półrolą :)) najgorzej wspominam zajęcia z prof..... - który "po prostu był" i na tym kończyła się jego przydatność.Wspaniali wykładowcy: Z. Tarkowski, M. Chęciek, J. Półrola. Praktyki w miejscowym OREWie w wymiarze 120 godzin. Bardzo rozwijające.