Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
0 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
1 GŁOS (100%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
1 GŁOS (100%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Wszystko super.
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Anatomii
Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓW
egzaminem
1 GŁOS
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Wypełnionych ankiet: 4
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
0 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
2 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
4 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
1 GŁOS
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
2 GŁOSY (50%)
3
2 GŁOSY (50%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS (25%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
1 GŁOS (25%)
3
2 GŁOSY (50%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
2 GŁOSY
dyslalia
3 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
2 GŁOSY
dyslalia
3 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
3 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
3 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
3 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
1 GŁOS
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Zbyt mało praktyki z zakresu terapi dyslali.Prawie wcale nie było zajęć z emisji głosu, oligofazji, nie było omówionych problemów dzieci z deficytami neurologicznymi, nie było zajęć z ssania, karmienia. Słabo była omówiona wczesna interwencja. Nie mówiąc o alternatywnych sposobach porozumiewania się, które zostały ledwo wspomniane.Dobrej diagnozy, zapisu fonetycznego zaburzeń artykulacji oraz wymowy, jak prowadzić terapię opóźnionego rozwoju mowy, niedokształcenia mowy o typie afazji motorycznej, zajęć praktycznych. Zaburzeń miofunkcjonalnych, terapii funkcjonalnej aparatu mowy połykanie, życie itd
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Zdecydowanie za dużo było zajęć około pedagogicznych oraz psychologii. Niepotrzebnej teorii typu: artterapia, emisja głosu, metody wspomagające, treningi kompetencji itp.Niedosłuch
Czym kończyły się studia?
3 GŁOSY
egzaminem
4 GŁOSY
obroną pracy dyplomowej
1 GŁOS
pracą pisemną teoretyczną
1 GŁOS
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Jestem zadowolona, choć wiedzę cały czas poszerzam. Zdecydowanie więcej praktyki.W wielu wypadkach specjaliści prowadzący zajęcia nie mieli chęci nauczyć nas konkretnych umiejętności i przekazać konkretnej wiedzy, a wręcz zależało im, żebyśmy za dużo się nie nauczyli. Uczelnia nie zapewniła nam ani jednej godziny zajęć praktycznych, choć opiekun roku starał się o praktyki w szpitalu. Jedyne praktyczne zajęcia zapewniła nam prowadząca surdologopedię pani Ewa Stankowska (za co jej osobiście dziękuję). Więcej praktyki