Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
0 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
6 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
1 GŁOS
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS (17%)
1
1 GŁOS (17%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
2 GŁOSY (33%)
4
2 GŁOSY (33%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
1 GŁOS (17%)
1
1 GŁOS (17%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
3 GŁOSY (50%)
4
1 GŁOS (17%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
5 GŁOSÓW
dyslalia
5 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
3 GŁOSY
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
1 GŁOS
inne
TERAPIA
5 GŁOSÓW
dyslalia
5 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
3 GŁOSY
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
1 GŁOS
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
1 GŁOS
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
1 GŁOS
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
4 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Konkretnego opisu wad wymowy i tego, jak z nimi pracować.Praktycznychdiagnoza,pisanie opinii logopedycznychDiagnoza i terapia logopedyczna osób dorosłych.
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Psychologia pedagogikaNie było takiego obszaru.
Czym kończyły się studia?
5 GŁOSÓW
egzaminem
0 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
1 GŁOS
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Chciałabym dodać, że większość wiedzy w czasie studiów i po nich zdobywałam na praktykach, wolontariacie i szkoleniach, podczas których zastanawiałam się, dlaczego da się konkretną wiedzę przekazać na szkoleniu trwającym jeden lub dwa dni, a nie da się tego w taki samym wymiarze czasu zrobić na studiach.Uważam że powyższa uczelnia kompletnie nie przygotowuje do pracy logopedy. Notorycznie skracane zajęcia, wiedza przekazywana zazwyczaj w formie slajdów, całkowity brak części praktycznej (pomijając praktyki które trzeba sobie załatwiać na własną rękę), egzaminy zaliczając semestr są całkowitą farsą.jestem zadowolona
Wypełnionych ankiet: 2
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
0 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
2 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
2 GŁOSY (100%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
2 GŁOSY (100%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
2 GŁOSY
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
2 GŁOSY
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
2 GŁOSY
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
1 GŁOS
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Terapia komunikacji językowej u dzieci z ASDMasaż logopedyczny, terapia dźwiękiem, znaczenie wygaszania odruchów
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓW
egzaminem
1 GŁOS
obroną pracy dyplomowej
1 GŁOS
pracą pisemną teoretyczną
1 GŁOS
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Bez komentarza Studia wyposażyły mnie w uprawnienia ale rzeczywistość pokazała że wiem niewiele i aby móc pomóc muszę nieustannie się dokształcać