Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
2 GŁOSY
rozmowa kwalifikacyjna
2 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
1 GŁOS (50%)
4
1 GŁOS (50%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
2 GŁOSY (100%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
2 GŁOSY
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
2 GŁOSY
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
0 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
0 GŁOSÓW
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Warto wprowadzić więcej praktyki. Terapia po udarach oraz terapia dzieci z zaburzeniami OUN
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Psychologii
Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓW
egzaminem
2 GŁOSY
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
pracą pisemną teoretyczną
0 GŁOSÓW
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Wypełnionych ankiet: 18
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
18 GŁOSÓW
rozmowa kwalifikacyjna
14 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
1 GŁOS
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
1 GŁOS
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
4 GŁOSY (22%)
3
4 GŁOSY (22%)
4
10 GŁOSÓW (56%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
3 GŁOSY (17%)
2
3 GŁOSY (17%)
3
8 GŁOSÓW (44%)
4
4 GŁOSY (22%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
16 GŁOSÓW
dyslalia
11 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
7 GŁOSÓW
afazja
7 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
4 GŁOSY
niedosłuch
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dzieci
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
16 GŁOSÓW
dyslalia
8 GŁOSÓW
opóźniony rozwój mowy
5 GŁOSÓW
afazja
7 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
5 GŁOSÓW
afazja
1 GŁOS
jąkanie/niepłynność mówienia
8 GŁOSÓW
niedosłuch
10 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
11 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
2 GŁOSY
opóźniony rozwój mowy
6 GŁOSÓW
afazja
4 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
7 GŁOSÓW
niedosłuch
9 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
9 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
1 GŁOS
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
To było tak dawno, że nie jestem w stanie określlić, nie pamiętam.Wszystkiego po kolei po postawieniu diagnozy, czyli co robic, jak prowadzic terapie, a takze czynnosci prymarnych i ich wplywu na mowe, jak! Stymulowac rozwoj mowy u malutkich dzieci (konkretnie), zaburzenia mowy w kontekście nieprawidlowosci ukł. nerwowego i w innych zaburzeniach, tworzenie planow terapeutycznych, pisanie orzeczeń i np. Ipetow; podstaw, czyli budowy aparatu mowy, pracy mięśni i nerwow i mnostwa roznych rzeczyMetody diagnozy i terapii w innych krajachogólnie neurologopedycznych i dla dorosłych i dla dzieciNowoczesnych metod pracyKarmienie dzieci niepełnosprawnych- terapii karmieniaDiagnoza neurologopedycznaNiby wszystko było ale bardzo chaotycznie i skrótowo terapia dzieci z alalią, autyzmem, niedosłuchem, organizacja pracy logopedy w warunkach placówki oświatowej, organizacja współpracy zespołu IPET oraz z rodziną dziecka ze spezaburzeń głosuzaburzeń głosuz terapii zaburzeń językowych i komunikacji (np. osób z autyzmem)praktycznych ćwiczeńSLIDiagnoza i terapia noworodków i niemowląt, terapia miofunkcjonalna, Surdologopedia
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
Teoretycznych i typowo jezykoznawczych, kazdy wiedzial, jak wyglada ORM, ale nic poza tym, za to zapisu fonetycznego mielismy pol rokuWszystkie zagadnienia były potrzebne.Nie było takiego probkemuraczej za mało niż za dużo, może językoznawstwa, ale dlatego, że jestem polonistąnie było takich, im więcej wiedzy tym lepiejEmisja głosu. Przedmiot ten miałąm dokładnie prowadzony na studiach pedagogicznych.Dyslalia, granatyka
Czym kończyły się studia?
7 GŁOSÓW
egzaminem
15 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
1 GŁOS
pracą pisemną teoretyczną
2 GŁOSY
opisem przypadku
1 GŁOS
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Studia nie przygotowuja do pracy, poniewaz nie dają odpowiedzi i propozycji na bardzo ważne pytanie: jak pracować z pacjentem przy konkretnych zaburzeniach!!! Potrzebne są przykłady ćwiczeń, propozycje planów, a także przykłady zaburzen pokazane poprzez nagrania, zdjęcia lub na przykładzie konkretnych osob! Praktyki były bardzo pomocne, tutaj akurat na plus wszystko, bo miejsc bylo bardzo dużo!Wtedy najlepsze studia logopedyczne w Polsce, obecnie też, chociaż konkurencja jest duża.Jestem z nich bardzo zadowolona. Kontakt z wykładowcami, którzy byli wtedy również praktykami najwazniejszyMało praktyk Dobrze by było, żeby wszyscy prowadzący zajęcia przykładali się do swojej pracy.Bardzo solidne przekazananie wiedzy przez osoby znane w logopedii (prof.Wójtowiczowa,prof.Przybysz-Piwko,mgr.Rodak)Bardzo solidne przekazananie wiedzy przez osoby znane w logopedii (prof.Wójtowiczowa,prof.Przybysz-Piwko,mgr.Rodak)zaproponowałabym więcej ćwiczeń praktycznych pod okiem profesjonalisty logopedy