Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
3 GŁOSY
rozmowa kwalifikacyjna
3 GŁOSY
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
0 GŁOSÓW
przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
0 GŁOSÓW
nie było etapu weryfikacyjnego
0 GŁOSÓW
inne
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
1 GŁOS (33%)
3
1 GŁOS (33%)
4
1 GŁOS (33%)
5
Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
1 GŁOS (33%)
3
1 GŁOS (33%)
4
1 GŁOS (33%)
5
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
2 GŁOSY
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
2 GŁOSY
jąkanie/niepłynność mówienia
2 GŁOSY
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
1 GŁOS
inne
TERAPIA
1 GŁOS
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
1 GŁOS
niedosłuch
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dzieci
0 GŁOSÓW
zaburzenia neurologiczne dorosłych
1 GŁOS
inne
Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
TERAPIA
0 GŁOSÓW
dyslalia
1 GŁOS
opóźniony rozwój mowy
1 GŁOS
afazja
0 GŁOSÓW
jąkanie/niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
niedosłuch
2 GŁOSY
zaburzenia neurologiczne dzieci
1 GŁOS
zaburzenia neurologiczne dorosłych
0 GŁOSÓW
inne
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
terapii z dyslaliiZagadnień praktycznych, więcej godzin poświęconych prowadzeniu terapii w różnych zaburzeniachBilingwizm, sli,demencja
Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
audiologiaLingwistykaZa duzo dyslalii
Czym kończyły się studia?
1 GŁOS
egzaminem
3 GŁOSY
obroną pracy dyplomowej
1 GŁOS
pracą pisemną teoretyczną
1 GŁOS
opisem przypadku
0 GŁOSÓW
inne
Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)