wróć do zestawienia uczelni

Szkoła Wyższa Przymierza Rodzin w Warszawie

studia podyplomowe

placówka niepubliczna, woj. mazowieckie

Wypełnionych ankiet: 1

  1. Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
    0 GŁOSÓW
     
    rozmowa kwalifikacyjna
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty
    0 GŁOSÓW
     
    przedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy
    1 GŁOS
     
    nie było etapu weryfikacyjnego
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    1 GŁOS
    (100%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
    1 GŁOS
    (100%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  4. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    0 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    0 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    0 GŁOSÓW
     
    opóźniony rozwój mowy
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    0 GŁOSÓW
     
    niedosłuch
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    0 GŁOSÓW
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  5. Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?

    DIAGNOZA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    1 GŁOS
     
    opóźniony rozwój mowy
    1 GŁOS
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne

    TERAPIA

    0 GŁOSÓW
     
    dyslalia
    1 GŁOS
     
    opóźniony rozwój mowy
    1 GŁOS
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    jąkanie/niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    niedosłuch
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dzieci
    1 GŁOS
     
    zaburzenia neurologiczne dorosłych
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  6. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
    Brakowało ilości godzin dydaktycznych!!! Wykładowcy kończyli zajęcia po 3-4 h, gdzie w planie było 10! Nigdy nie odrobiliśmy też zajęć, które nam przepadały. Kazali nam się wpisać na listę, potwierdzając, że zajęcia się odbyły.
     
  7. Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
    Za dużo było osobistych wycieczek wykładowców zupełnie niezwiązanych z programem nauczania, np. jedna z wykładowczyń opowiadała jak budowała swój dom w Bieszczadach (a potrafiła to robić godzinami i niejednorazowo); kolejna urządzała sobie prywatne pogaduszki na temat przyjętego alkoholu podczas weekendu ze swoją koleżanką, która była studentką taką jak reszta grupy.
     
  8. Czym kończyły się studia?
    0 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    0 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    pracą pisemną teoretyczną
    1 GŁOS
     
    opisem przypadku
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
    Bardzo proszę o zwrócenie uwagi na sposób prowadzenia zajęć dydaktycznych i organizacji studiów w Studium Doskonalenia Kadr Oświatowych w Radomiu, które organizuje się pod szyldem Szkoły Wyższej Przymierza Rodzin w Warszawie. Wszyscy wykładowcy przychodzą do pracy rekreacyjnie, chcą jak najszybciej skończyć zajęcia, niczego nie wymagają od słuchaczy (zaliczenia/egzaminy to są żarty - na pisemnych można ściągać bez opamiętania, na ustnych odpowiada cała grupa, itd.), nie przekazują też merytorycznej wiedzy. Jestem zupełnie zawiedziona poziomem studiów i osób tam pracujących. Wszyscy się znają (relacje student-wykładowca to w większości relacje mocno koleżeńskie), wykładowcy są zatrudnieni na ogół w jednej radomskiej placówce i reprezentują ten sam - niezbyt wysoki - poziom. Być może posiadają wieloletnie doświadczenie i wiedzę, ale na pewno nie chcą lub nie potrafią się nią podzielić z początkującymi logopedami. W związku z tym, że radomskie środowisko jest niewielkie, trudno wyrazić swoje niezadowolenie - zwłaszcza jeśli się jest spoza "układu", czy może bardziej trafnym określeniem byłaby "mafia" - bo może to skutkować złą opinią u przyszłych pracodawców. Z resztą niejednokrotnie podkreślano podczas zajęć, że "albo z nami albo w ogóle"... Kształcenia mojej osoby to już nie dotyczy, natomiast w trosce o kolejne roczniki, które będą miały dyplom logopedy i przede wszystkim kontakt z dziećmi, proszę o interwencję.
     

Wypełnionych ankiet: 0

Brak danych