22 Marzec
-
22
Mar 2020
Niedziela
09:00-15:30
Uszkodzenia narządu słuchu – programowanie terapii logopedycznej
-
22
Mar 2020
Niedziela
10:00-16:00
Czary Mary czyli wywołanie głoski R poprzez transformację dziąsłowego D
24 Marzec
-
24
Mar 2020
Wtorek
15:15-18:15
Projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych
26 Marzec
-
26
Mar 2020
Czwartek
15:30-19:30
Strategie pracy nad trudnymi zachowaniami u dzieci/uczniów ze spektrum autyzmu
27 Marzec
-
27
Mar 2020
Piątek
09:00-14:00
Zaburzenia percepcji słuchowej a rozwój kompetencji językowych oraz umiejętności czytania i pisania
28 Marzec
-
28
Mar 2020
Sobota
08:00-14:00
Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN - diagnoza i terapia
-
28
Mar 2020
Sobota
09:00-15:00
Metoda Strukturalna, Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP. Diagnoza i terapia trudności w czytaniu i pisaniu
-
28
Mar 2020
Sobota
09:00-14:00
SKUTECZNE SPOSOBY WSPIERANIA ROZWOJU U DZIECI OD 0 DO 3 LAT
-
28
Mar 2020
Sobota
09:00-13:00
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard Blythe - program szkolny
-
28
Mar 2020
Sobota
09:00-13:00
Wspomaganie rozwoju mowy przez ruch
-
28
Mar 2020
Sobota
09:30-16:00
Ortodoncja dla logopedów. Diagnoza i ortodoncja dla logopedów. Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustnotwarzowego w ujęciu ortodontycznoneurologopedycznym
-
28
Mar 2020
Sobota
10:00-15:00
Stymulacja traktu ustno-twarzowego