10 Listopad
-
10
Lis 2019
Niedziela
09:00-15:00
Co robić gdy małe dziecko nie mówi
-
10
Lis 2019
Niedziela
09:00-14:00
Karty Oceny Gotowości Szkolnej - KOGS - test do diagnozy gotowości szkolnej dzieci sześcioletnich. Ocena wiedzy i umiejętności.
-
10
Lis 2019
Niedziela
09:00-16:00
Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy
-
9
Lis 2019
Sobota
10:00-16:15
Afazja u osób dorosłych: diagnostyka neurologopedyczna
-
10
Lis 2019
Niedziela
10:00-14:00
Karty Oceny Zachowania i Emocji - KOZE – narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego.
-
10
Lis 2019
Niedziela
10:00-17:00
Teoria inteligencji wielorakich w nauczaniu ortografii – szkolenie prowadzone w oparciu o autorską pomoc dydaktyczną „7 walizek. Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii” wyd. Harmonia
-
9
Lis 2019
Sobota
10:00-14:00
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania cz.I i II
-
4
Paź 2019
Piątek
15:00-16:00
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE
-
8
Lis 2019
Piątek
16:00-13:00
Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dorosłych i dzieci
11 Listopad
-
9
Lis 2019
Sobota
10:00-14:00
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania cz.I i II
-
4
Paź 2019
Piątek
15:00-16:00
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE
12 Listopad
-
9
Lis 2019
Sobota
10:00-14:00
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania cz.I i II
-
4
Paź 2019
Piątek
15:00-16:00
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE
13 Listopad
-
9
Lis 2019
Sobota
10:00-14:00
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania cz.I i II
-
4
Paź 2019
Piątek
15:00-16:00
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE
14 Listopad
-
9
Lis 2019
Sobota
10:00-14:00
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania cz.I i II
-
4
Paź 2019
Piątek
15:00-16:00
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE
15 Listopad
-
15
Lis 2019
Piątek
09:00-16:45
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
-
9
Lis 2019
Sobota
10:00-14:00
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania cz.I i II
-
4
Paź 2019
Piątek
15:00-16:00
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE
-
15
Lis 2019
Piątek
15:00-14:00
Terapia ręki PTR I stopień
16 Listopad
-
16
Lis 2019
Sobota
09:00-15:00
Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego. Propozycja autorska
-
16
Lis 2019
Sobota
09:00-16:45
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do ukończenia 9. roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka..”
-
16
Lis 2019
Sobota
09:00-16:00
Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
-
16
Lis 2019
Sobota
09:00-15:00
-
16
Lis 2019
Sobota
10:00-14:00
Diagnoza i terapia dzieci z ORM
-
16
Lis 2019
Sobota
10:00-15:00
Metoda Krakowska – terapia neurobiologiczna dzieci z zaburzeniami rozwoju
-
16
Lis 2019
Sobota
10:00-13:00
Oddech i ciało, czyli Breathfulness
-
16
Lis 2019
Sobota
10:00-15:00
Stymulacja traktu ustno - twarzowego
-
9
Lis 2019
Sobota
10:00-14:00
Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania cz.I i II
-
4
Paź 2019
Piątek
15:00-16:00
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE
-
15
Lis 2019
Piątek
15:00-14:00
Terapia ręki PTR I stopień