04 Marzec
-
4
Mar 2018
Niedziela
10:00-17:00
Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
-
4
Mar 2018
Niedziela
10:00-14:30
Karty Oceny Zachowania i Emocji (KOZE) – kwestionariusz oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcjach emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego
-
4
Mar 2018
Niedziela
10:00-16:00
Szkolenie II stopnia dla specjalistów: Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym i pomoc jego rodzinie
10 Marzec
-
10
Mar 2018
Sobota
09:00-12:30
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii - Moduł 1
-
10
Mar 2018
Sobota
09:00-16:00
Dysleksja a nauczanie języków obcych
-
10
Mar 2018
Sobota
09:00-18:00
EMISJA GŁOSU JAKO KLUCZOWY ETAP SAMOWIEDZY KAŻDEGO LOGOPEDY ORAZ TERAPIA ODDECHOWA I EMISYJNA W PRACY Z PACJENTEM
-
10
Mar 2018
Sobota
09:00-13:00
-
10
Mar 2018
Sobota
09:00-13:00
Terapia jąkania u młodzieży i dorosłych.
-
10
Mar 2018
Sobota
09:00-15:00
Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN - diagnoza i terapia
-
10
Mar 2018
Sobota
09:30-17:00
Terapia ręki osób niewidomych i niedowidzących
-
10
Mar 2018
Sobota
10:00-17:00
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończonego 9 roku życia.
-
10
Mar 2018
Sobota
10:00-17:00
Metoda Strukturalna, Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP. Diagnoza i terapia trudności w czytaniu i pisaniu
-
10
Mar 2018
Sobota
11:30-14:30
Dyslalia ankyloglosyjna. O krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii.
-
10
Mar 2018
Sobota
13:00-19:00
Dyskalkulia. Wspieranie uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki. Praktyczne metody pracy
-
10
Mar 2018
Sobota
13:00-19:00
Teoria inteligencji wielorakich w nauczaniu ortografii
-
10
Mar 2018
Sobota
13:15-17:15
Wady artykulacyjne spółgłosek i samogłosek oraz ich korygowanie (k, g, w, f, p, b, m, t, d, n)