11 Luty
-
9
Lut 2018
Piątek
09:00-17:00
Bilateralna Integracja program terapeutyczny
-
10
Lut 2018
Sobota
10:00-14:00
Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy - wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.
-
9
Lut 2018
Piątek
11:00-14:00
Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u osób dorosłych chorych neurologicznie
14 Luty
-
14
Lut 2018
Środa
09:00-16:00
Nauczyciel Wspomagający w pracy z uczniem z Zespołem Aspergera
16 Luty
-
16
Lut 2018
Piątek
09:00-16:30
Trauma, a zaburzenia odżywiania
-
16
Lut 2018
Piątek
15:00-14:30
INTEGRACJA MIĘDZYPÓŁKULOWA wg programu ‚Dziecko w równowadze’ (cz. 1) RUCH, SŁUCH, KOORDYNACJA I RÓWNOWAGA – współdziałanie zmysłów (cz. 2)
17 Luty
-
17
Lut 2018
Sobota
09:00-13:00
Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
-
17
Lut 2018
Sobota
09:00-13:30
Dyslalia ankyloglosyjna - o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii
-
17
Lut 2018
Sobota
09:00-16:00
Metoda Strukturalna, Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP. Diagnoza i terapia trudności w czytaniu i pisaniu
-
17
Lut 2018
Sobota
09:00-15:00
Skuteczne metody pracy logopedycznej, część I
-
16
Lut 2018
Piątek
09:00-16:30
Trauma, a zaburzenia odżywiania
-
17
Lut 2018
Sobota
09:00-16:00
-
17
Lut 2018
Sobota
09:00-13:00
Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0-12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym
-
17
Lut 2018
Sobota
09:00-14:00
Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej
-
17
Lut 2018
Sobota
10:00-17:00
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
-
17
Lut 2018
Sobota
10:00-15:00
Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym - I etap
-
17
Lut 2018
Sobota
10:30-17:30
Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce logopedycznej i terapii logopedycznej w szczególności w terapii seplenienia międzyzębowego
-
16
Lut 2018
Piątek
15:00-14:30
INTEGRACJA MIĘDZYPÓŁKULOWA wg programu ‚Dziecko w równowadze’ (cz. 1) RUCH, SŁUCH, KOORDYNACJA I RÓWNOWAGA – współdziałanie zmysłów (cz. 2)