22 Październik
-
21
Paź 2017
Sobota
09:00-16:00
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii - Moduł 2
-
21
Paź 2017
Sobota
09:00-16:00
F.O.T.T Terapia traktu ustno-twarzoego
-
21
Paź 2017
Sobota
09:00-17:30
-
21
Paź 2017
Sobota
09:00-17:00
Ortoptyka (zaburzenia funkcji wzrokowych)
-
21
Paź 2017
Sobota
09:00-16:00
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
-
22
Paź 2017
Niedziela
10:00-17:00
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
-
22
Paź 2017
Niedziela
10:00-17:00
Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
-
22
Paź 2017
Niedziela
10:00-14:00
Karty Oceny Zachowania i Emocji - KOZE – narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcji emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego.
-
21
Paź 2017
Sobota
10:00-14:00
Rehabilitacja zaburzeń głosu
-
22
Paź 2017
Niedziela
10:00-16:00
TERAPIA KAPPACYZMU I GAMMACYZMU – PRAKTYCZNY WARSZTAT LOGOPEDY
-
22
Paź 2017
Niedziela
10:00-18:00
Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 r.ż. - praktyka bez teorii
-
21
Paź 2017
Sobota
11:00-14:30
LOGORYTMIKA - metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka.
23 Październik
-
23
Paź 2017
Poniedziałek
14:00-18:00
27 Październik
-
27
Paź 2017
Piątek
09:00-16:00
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
-
27
Paź 2017
Piątek
10:00-17:00
Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych. Autorski program dr Anny Regner – część pierwsza
-
27
Paź 2017
Piątek
10:00-15:45
„Od maleńkości ku dorosłości”- formy wsparcia dziecka z niepełnosprawnością i jego rodziny, na poszczególnych etapach rozwoju.
28 Październik
-
28
Paź 2017
Sobota
09:00-16:00
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.
-
28
Paź 2017
Sobota
09:00-13:00
Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego. Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy pochodzenia korowego (o typie afazji), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo
-
28
Paź 2017
Sobota
09:00-16:00
Terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną
-
27
Paź 2017
Piątek
09:00-16:00
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
-
28
Paź 2017
Sobota
09:30-13:30
Zastosowanie AAC u dzieci z opóznieniem/zaburzeniami rozwoju komunikacji i mowy
-
28
Paź 2017
Sobota
10:00-13:15
AUTYZM CZY UPOŚLEDZENIE UMYSŁOWE. DIAGNOZA RÓŻNICOWA I TERAPIA.
-
28
Paź 2017
Sobota
10:00-18:00
Dyslalia. Diagnoza i terapia wybranych form zaburzeń /nie tylko o rotacyzmie i sygmatyzmie/
-
28
Paź 2017
Sobota
10:00-16:00
-
28
Paź 2017
Sobota
10:00-17:00
Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego - KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1. m. ż. do 9. r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci.
-
28
Paź 2017
Sobota
10:00-13:00
Karty Oceny Zachowania i Emocji - KOZE – narzędzie oceny i opisu nieprawidłowości w zachowaniu i reakcji emocjonalnych dziecka od wieku niemowlęcego do końca okresu szkolnego.
-
28
Paź 2017
Sobota
10:00-17:00
Metoda Strukturalna, Karty Oceny Czytania i Pisania – KOCP. Diagnoza i terapia trudności w czytaniu i pisaniu
-
27
Paź 2017
Piątek
10:00-17:00
Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych. Autorski program dr Anny Regner – część pierwsza
-
28
Paź 2017
Sobota
12:00-14:00
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg programu integracji odruchów pierwotnych dr Sally Goddard - program szkolny