SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

2.07.2017 - 8.07.2017
02 Lipiec
  • 2
    Lip 2017
    Niedziela
    08:00-17:00
    Techniki terapeutyczne w logopedii i psychologii
  • 2
    Lip 2017
    Niedziela
    09:00-15:00
    "Trudne zachowania u ucznia z rozpoznaniem Zespołu Aspergera, metody poznawczo - behawioralne"
  • 1
    Lip 2017
    Sobota
    10:00-13:00
    Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka
03 Lipiec
  • 2
    Lip 2017
    Niedziela
    08:00-17:00
    Techniki terapeutyczne w logopedii i psychologii
  • 2
    Lip 2017
    Niedziela
    09:00-15:00
    "Trudne zachowania u ucznia z rozpoznaniem Zespołu Aspergera, metody poznawczo - behawioralne"
  • 3
    Lip 2017
    Poniedziałek
    09:00-14:00
    Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
04 Lipiec
  • 2
    Lip 2017
    Niedziela
    08:00-17:00
    Techniki terapeutyczne w logopedii i psychologii
  • 3
    Lip 2017
    Poniedziałek
    09:00-14:00
    Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
05 Lipiec
06 Lipiec
07 Lipiec
  • 2
    Lip 2017
    Niedziela
    08:00-17:00
    Techniki terapeutyczne w logopedii i psychologii
  • 7
    Lip 2017
    Piątek
    09:00-15:00
    Jak rozpoznać u dziecka Zespół Aspergera
  • 7
    Lip 2017
    Piątek
    11:00-13:00
    Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • 7
    Lip 2017
    Piątek
    15:00-18:00
    Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i z zaburzeniami neurologicznymi.
08 Lipiec
  • 2
    Lip 2017
    Niedziela
    08:00-17:00
    Techniki terapeutyczne w logopedii i psychologii
  • 7
    Lip 2017
    Piątek
    11:00-13:00
    Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • 7
    Lip 2017
    Piątek
    15:00-18:00
    Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i z zaburzeniami neurologicznymi.