10 Kwiecień
-
9
Kwi 2016
Sobota
09:00-13:45
AUTYZM CZY UPOŚLEDZENIE UMYSŁOWE. DIAGNOZA RÓŻNICOWA I TERAPIA.
-
9
Kwi 2016
Sobota
09:00-16:00
Organizacja pracy z dzieckiem z autyzmem
-
10
Kwi 2016
Niedziela
09:00-17:00
Zastosowanie testów PEP-R oraz AAPEP w diagnozie i terapii osób z autyzmem oraz innymi zaburzeniami rozwoju
-
9
Kwi 2016
Sobota
09:00-16:00
-
10
Kwi 2016
Niedziela
10:00-18:00
Diagnoza przedszkolna gotowości szkolnej dzieci
-
10
Kwi 2016
Niedziela
10:00-18:00
Funkcje motoryczne narządów mowy (oddychanie, połykanie, przyjm. pokarmu) w diagn., terapii i profilakt. logopedycznej
-
9
Kwi 2016
Sobota
10:00-15:00
Muzykoterapia - profilaktyka i terapia muzyczna
11 Kwiecień
-
11
Kwi 2016
Poniedziałek
09:00-14:00
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna w świetle prawa oświatowego
12 Kwiecień
-
12
Kwi 2016
Wtorek
16:30-19:30
Dziecko zagrożone dysleksją w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. Wczesna interwencja.
15 Kwiecień
-
15
Kwi 2016
Piątek
08:00-17:00
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – integracja odruchów według Sally Goddard, program podstawowy
-
15
Kwi 2016
Piątek
10:00-17:00
16 Kwiecień
-
15
Kwi 2016
Piątek
08:00-17:00
Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – integracja odruchów według Sally Goddard, program podstawowy
-
16
Kwi 2016
Sobota
09:00-17:00
Alternatywne i wspomagające metody porozumiewania się uczniów niemówiących (AAC)
-
16
Kwi 2016
Sobota
09:00-17:00
-
16
Kwi 2016
Sobota
09:00-17:00
Specyficzne zaburzenia sensomotoryczne wpływające na funkcjonowanie dziecka
-
16
Kwi 2016
Sobota
09:00-17:00
Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii
-
16
Kwi 2016
Sobota
10:00-15:00
Leczenie dietetyczne i biomedyczne w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Porady praktyczne
-
16
Kwi 2016
Sobota
10:00-14:00
Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka
-
15
Kwi 2016
Piątek
10:00-17:00