SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

1.02.2015 - 7.02.2015
01 Luty
  • 24
    Sty 2015
    Sobota
    10:00-13:00
    Certyfikowany Ogólnopolski Kurs dla Logopedów "Diagnoza logopedyczna małego dziecka, dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym"
02 Luty
  • 24
    Sty 2015
    Sobota
    10:00-13:00
    Certyfikowany Ogólnopolski Kurs dla Logopedów "Diagnoza logopedyczna małego dziecka, dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym"
03 Luty
  • 24
    Sty 2015
    Sobota
    10:00-13:00
    Certyfikowany Ogólnopolski Kurs dla Logopedów "Diagnoza logopedyczna małego dziecka, dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym"
04 Luty
  • 24
    Sty 2015
    Sobota
    10:00-13:00
    Certyfikowany Ogólnopolski Kurs dla Logopedów "Diagnoza logopedyczna małego dziecka, dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym"
  • 4
    Lut 2015
    Środa
    10:00-16:00
    Test SON-R 2 1/2-7 zastosowanie w diagnozie psychologiczno-logopedycznej małego dziecka.
05 Luty
  • 24
    Sty 2015
    Sobota
    10:00-13:00
    Certyfikowany Ogólnopolski Kurs dla Logopedów "Diagnoza logopedyczna małego dziecka, dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym"
06 Luty
  • 24
    Sty 2015
    Sobota
    10:00-13:00
    Certyfikowany Ogólnopolski Kurs dla Logopedów "Diagnoza logopedyczna małego dziecka, dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym"
  • 6
    Lut 2015
    Piątek
    15:00-15:00
    Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną
07 Luty
  • 7
    Lut 2015
    Sobota
    09:00-16:00
    Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów.
  • 24
    Sty 2015
    Sobota
    10:00-13:00
    Certyfikowany Ogólnopolski Kurs dla Logopedów "Diagnoza logopedyczna małego dziecka, dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym"
  • 6
    Lut 2015
    Piątek
    15:00-15:00
    Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną