Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
UWAGA!
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że zabronione jest nagrywanie szkoleń online.
Równocześnie bardzo prosimy o uczestniczenie w szkoleniach z włączonymi kamerami. Szkolenie nie jest nagrywane, dlatego nie ma możliwości późniejszego odtworzenia go.
Prowadzący:
mgr Kamila Urbaniak: neurologopeda, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka; absolwentka logopedii ogólnej i klinicznej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego; diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej; terapeuta czaszkowo-krzyżowy; absolwentka psychodietetyki oraz psychotraumatologii; biegła sądowa. Aktualnie studentka neurorehabilitacji. Autorka książki „Funkcjonowanie dzieci ze spektrum autyzmu w przedszkolu” oraz artykułów naukowych z dziedziny logopedii. Brała udział w projektach badawczych obszaru medycyny i pedagogiki, również jako członek rady naukowej, a także czynny udział w procesach standaryzacji testu diagnostycznego. Uczestniczyła w ponad 100 kursach, szkoleniach i konferencjach w całej Polsce.
Tematyka:
Na szkoleniu zostaną umówione treści występujących trudności w zakresie językowym oraz komunikacyjnym o typie stresogennym. Poruszone zostaną również informacje dotyczące diagnozowania zaburzeń mowy na tle emocjonalnym, psychologicznym. Przybliżona zostanie tematyka tendencji neurorozwojowych, wpływu stresu i emocji na jakość wypowiedzeniową, aspekty komunikacji. Przedstawione będą również formy wsparcia, techniki oraz metody oddziaływania występujących sytuacji.
Dla kogo przeznaczony jest warsztat?
Szkolenie adresowane jest do logopedów, nauczycieli, pedagogów, psychologów, fizjoterapeutów i innych specjalistów zajmujących się lub chcących zagłębić temat zaburzeń mowy i komunikacji o typie stresogennym.
Program szkolenia:
Etiologia stresu – wprowadzenie.
Tendencje neurorozwojowe – czyli współczesna wrażliwość emocjonalna.
Zaburzenia mowy, występujące na tle emocjonalnym – patomechanizm oraz rodzaje.
Zaburzenia komunikacji, występujące na tle psychogennym – etiologia i podział.