wróć do zestawienia uczelni
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
studia magisterskie
placówka publiczna, woj. mazowieckie
Wypełnionych ankiet: 2
- Jaki etap weryfikacyjny musiała Pani/musiał Pan przejść przed przyjęciem na studia logopedyczne?
2 GŁOSYrozmowa kwalifikacyjna2 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od audiologa0 GŁOSÓWprzedłożenie zaświadczenia lekarskiego od ortodonty2 GŁOSYprzedłożenie zaświadczenia logopedycznego o braku wad wymowy0 GŁOSÓWnie było etapu weryfikacyjnego0 GŁOSÓWinne
- Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie teoretyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)31 GŁOS
(50%)41 GŁOS
(50%)5 - Jak ocenia Pani/Pan w skali 1 do 5 przygotowanie praktyczne do zawodu logopedy podczas studiów (gdzie 1 oznacza, że studia nie przygotowały mnie do pracy, a 5 oznacza bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie)?
0 GŁOSÓW
(0%)10 GŁOSÓW
(0%)20 GŁOSÓW
(0%)31 GŁOS
(50%)41 GŁOS
(50%)5 - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najlepiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najlepsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
2 GŁOSYdyslalia2 GŁOSYopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
2 GŁOSYdyslalia2 GŁOSYopóźniony rozwój mowy1 GŁOSafazja2 GŁOSYjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dzieci1 GŁOSzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Do diagnozy i terapii jakiego rodzaju zaburzeń mowy studia przygotowały Panią/Pana najsłabiej (w diagnozie i terapii których zaburzeń mowy czuje Pani/Pan najsłabsze przygotowanie - można zaznaczyć kilka odpowiedzi)?
DIAGNOZA
0 GŁOSÓWdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja0 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinneTERAPIA
0 GŁOSÓWdyslalia0 GŁOSÓWopóźniony rozwój mowy0 GŁOSÓWafazja0 GŁOSÓWjąkanie/niepłynność mówienia1 GŁOSniedosłuch2 GŁOSYzaburzenia neurologiczne dzieci0 GŁOSÓWzaburzenia neurologiczne dorosłych0 GŁOSÓWinne - Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach? (zachowano oryginalną pisownię)
Myślę że zamiast pisać konspekty, powinnyśmy wspólne więcej planować zajęć dla danej wady, tak aby budować wyobraźnię.
- Jakich zagadnień według Pani/Pana było na studiach za dużo? (zachowano oryginalną pisownię)
- Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓWegzaminem2 GŁOSYobroną pracy dyplomowej0 GŁOSÓWpracą pisemną teoretyczną2 GŁOSYopisem przypadku0 GŁOSÓWinne
- Co chciałaby Pani/chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk? (zachowano oryginalną pisownię)
Wypełnionych ankiet: 0
Brak danych