wróć do zestawienia uczelni

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

woj. lubelskie

Wypełnionych ankiet: 4

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    3 GŁOSY
    (75%)
     
    4
    1 GŁOS
    (25%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    1 GŁOS
    (25%)
     
    3
    3 GŁOSY
    (75%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    4 GŁOSY
     
    afazja
    3 GŁOSY
     
    demencja
    3 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    2 GŁOSY
     
    dysfagia
    2 GŁOSY
     
    niepłynność mówienia
    2 GŁOSY
     
    osoby w wieku senioralnym
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    3 GŁOSY
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    2 GŁOSY
     
    niepełnosprawność intelektualna
    2 GŁOSY
     
    terapia niemowląt
    2 GŁOSY
     
    mózgowe porażenie dziecięce
    2 GŁOSY
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    1 GŁOS
     
    dyzartria
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    3 GŁOSY
    (75%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    1 GŁOS
    (25%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    tak
    4 GŁOSY
    (100%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    4 GŁOSY
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    0 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    4 GŁOSY
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Opiniami, wymaganiami, programem studiów, praktykami
    Opiniami logopedow/neurologopedow
    Podniesieniem kwalifikacji
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Chcialamiec lepsza wiedzę i umiejętności do pracy z dziećmi z zaburzeniami neurologicznymi, niepełnosprawnością intelektualna,
     

Wypełnionych ankiet: 15

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (13,33%)
     
    3
    10 GŁOSÓW
    (66,67%)
     
    4
    3 GŁOSY
    (20%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (6,67%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (26,67%)
     
    3
    6 GŁOSÓW
    (40%)
     
    4
    4 GŁOSY
    (26,67%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    15 GŁOSÓW
     
    afazja
    12 GŁOSÓW
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    7 GŁOSÓW
     
    dyzartria
    6 GŁOSÓW
     
    demencja
    6 GŁOSÓW
     
    mózgowe porażenie dziecięce
    6 GŁOSÓW
     
    niepłynność mówienia
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    13 GŁOSÓW
     
    terapia niemowląt
    8 GŁOSÓW
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    6 GŁOSÓW
     
    dysfagia
    6 GŁOSÓW
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    5 GŁOSÓW
     
    mózgowe porażenie dziecięce
    5 GŁOSÓW
     
    osoby w wieku senioralnym
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    10 GŁOSÓW
    (66,67%)
     
    2
    1 GŁOS
    (6,67%)
     
    3
    4 GŁOSY
    (26,67%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    7 GŁOSÓW
    (46,67%)
     
    tak
    8 GŁOSÓW
    (53,33%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    13 GŁOSÓW
    (86,67%)
     
    tak
    2 GŁOSY
    (13,33%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    8 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    13 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Lokalizacja, opinia
    Pracowałam w SOSW z niepełnosprawnością intelektualna jako logopeda
    Jakością kształcenia
    Potrzebą pogłębiania wiedzy.
    To moja macierzysta uczelnia i kolebka logopedii
    Poszerzenie swojej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu powyższych specjalizacji
    zainteresowaniem, pracą w służbie zdrowia
    Renomą uczelni oraz pracownikami wykładającymi na uczelni
    Zwiększenie w specjalistycznej wiedzy
    Potrzeba dokształcenia
    potrzebą rozwoju zawodowego, renomą uczelni
    Bliskością od miejsca zamieszkania
    Kadra
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    wspaniali wykładowcy, pozyskanie ogromnej wiedzy zwłaszcza z zakresu afazji oraz narzedzi pracy .
    Wykładowcy genialni, jednak program zbyt obszerny na dwa semestry. Niektóre zajecia niepotrzebne - np. Metoda Glena Domana. Za mało informacji na temat afazji dziecięcej i innych zaburzeń mowy o podłożu neurologicznym u dzieci.
    Studia prowadziła wysoko wykwalifikowana kadra praktyka w szpitalu psychiatrycznym i na oddziale neurologicznym przyblizyly aspekty ludzi z różnymi drficytami i zaburzeniami z neurologii . Natomiast studia z surdoligopedii które były prowadzone w Warszawie pozwoliły na zdobycie wiedzy praktycznej w różnorodnych placówkach dla dzieci głuchych i niedoslyszacych oraz zapoznać się z praktyczna wiedzą w Światowym Ośrodku Słuchu w Kajetanach
    Jestem bardzo zadowolona,
    Znakomite praktyki na oddziale neurologicznym. Nieograniczony kontamt z chorym pacjentem i pracownik uczelni w tym czasie do ciągłych konsultacji.
    więcej zajęć praktycznych,