wróć do zestawienia uczelni

Wyższa Szkoła Uni-Terra z siedzibą w Poznaniu

woj. wielkopolskie

Wypełnionych ankiet: 3

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (66,67%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (66,67%)
     
    3
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    3 GŁOSY
     
    afazja
    2 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    2 GŁOSY
     
    niepłynność mówienia
    2 GŁOSY
     
    osoby w wieku senioralnym
    2 GŁOSY
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    2 GŁOSY
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    3 GŁOSY
     
    dysfagia
    2 GŁOSY
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    2 GŁOSY
     
    mózgowe porażenie dziecięce
    1 GŁOS
     
    dyzartria
    1 GŁOS
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    1 GŁOS
     
    audiologia i foniatria
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (66,67%)
     
    3
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    tak
    2 GŁOSY
    (66,67%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    3 GŁOSY
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    3 GŁOSY
     
    egzaminem
    0 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Odległością od miejsca zamieszkania
    Kadrą, tym że nie były to studia dla nauczycieli "3 semestry w 9 miesięcy " tylko 3 akademickie semestry, miejscem praktyk-placówki medyczne
    Opinią koleżanek, które wcześniej ukończyły powyższe studia, lokalizacją
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Nie wszyscy wykładowcy byli dobrze przygotowani, część zajęć była zupełną stratą czasu - jakby wykładowca nie wiedział jakie zajęcia prowadzi.
    Brak opiekuna roku działa na niekorzyść Na plus: mała grupa, dobra kadra
    Większość zajęć prowadzona była przez wspaniałych specjalistów
     

Wypełnionych ankiet: 4

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    1 GŁOS
    (25%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    1 GŁOS
    (25%)
     
    3
    1 GŁOS
    (25%)
     
    4
    1 GŁOS
    (25%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    1 GŁOS
    (25%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (50%)
     
    3
    1 GŁOS
    (25%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    3 GŁOSY
     
    afazja
    2 GŁOSY
     
    dysfagia
    2 GŁOSY
     
    dyzartria
    2 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    1 GŁOS
     
    audiologia i foniatria
    1 GŁOS
     
    inne
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    3 GŁOSY
     
    osoby w wieku senioralnym
    3 GŁOSY
     
    demencja
    3 GŁOSY
     
    terapia niemowląt
    3 GŁOSY
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    2 GŁOSY
     
    niepełnosprawność intelektualna
    2 GŁOSY
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (50%)
     
    3
    2 GŁOSY
    (50%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    1 GŁOS
    (25%)
     
    tak
    3 GŁOSY
    (75%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    4 GŁOSY
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    4 GŁOSY
     
    egzaminem
    0 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Odległość od miejsca zamieszkania
    odległosć
    Przy wyborze studiów kierowałam się ofertą zajęć, liczbą godzin, opiniami wyższych roczników oraz tym, że uczelnia znajdowała się w miejscu mojego zamieszkania.
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Uważam, że powinno być więcej zajęć praktycznych oraz konkretnych wskazówek, jak postępować z określonymi typami pacjentów. Niektóre zagadnienia, jak na przykład zaburzenia ze spektrum autyzmu czy AAC powinny być lepiej przygotowane (zabrakło tutaj konkretnej wiedzy teoretycznej i praktycznej).