Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
1 GŁOS (9,09%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
3 GŁOSY (27,27%)
3
3 GŁOSY (27,27%)
4
4 GŁOSY (36,36%)
5
Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
1 GŁOS (9,09%)
1
3 GŁOSY (27,27%)
2
3 GŁOSY (27,27%)
3
1 GŁOS (9,09%)
4
3 GŁOSY (27,27%)
5
Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
9 GŁOSÓW
osoby w wieku senioralnym
8 GŁOSÓW
demencja
7 GŁOSÓW
afazja
7 GŁOSÓW
dysfagia
6 GŁOSÓW
niedokształcenie mowy o typie afazji
5 GŁOSÓW
terapia niemowląt
pokaż więcej
4 GŁOSY
dyzartria
4 GŁOSY
zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
2 GŁOSY
mózgowe porażenie dziecięce
2 GŁOSY
niepełnosprawność intelektualna
2 GŁOSY
spektrum zaburzeń autystycznych
2 GŁOSY
zaburzenia psychiczne
1 GŁOS
audiologia i foniatria
1 GŁOS
niepłynność mówienia
0 GŁOSÓW
inne
0 GŁOSÓW
rozszczep wargi i podniebienia
pokaż mniej
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
7 GŁOSÓW
rozszczep wargi i podniebienia
5 GŁOSÓW
terapia niemowląt
3 GŁOSY
afazja
3 GŁOSY
spektrum zaburzeń autystycznych
3 GŁOSY
zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
3 GŁOSY
dyzartria
pokaż więcej
3 GŁOSY
mózgowe porażenie dziecięce
3 GŁOSY
audiologia i foniatria
3 GŁOSY
niepłynność mówienia
2 GŁOSY
dysfagia
2 GŁOSY
zaburzenia psychiczne
2 GŁOSY
niedokształcenie mowy o typie afazji
1 GŁOS
niepełnosprawność intelektualna
1 GŁOS
żadnych zagadnień nie brakowało
0 GŁOSÓW
osoby w wieku senioralnym
0 GŁOSÓW
inne
0 GŁOSÓW
demencja
pokaż mniej
Ile trwały studia? (semestrów)
8 GŁOSÓW (72,73%)
2
3 GŁOSY (27,27%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
0 GŁOSÓW (0%)
6
Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
3 GŁOSY (27,27%)
tak
8 GŁOSÓW (72,73%)
nie
Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
8 GŁOSÓW (72,73%)
tak
3 GŁOSY (27,27%)
nie
Czym kończyły się studia?
3 GŁOSY
egzaminem
9 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
2 GŁOSY
inne
Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
Ceną studiów Konczyłam tam logopedie i polonistyke, cenie sobie ten uniwersytet, jest dla mnie wyznacznikiem jakości Państwowa uczelnia, uniwersytet, uznane nazwiska wykładowców Kadra, praca z pacjentem w każdym wieku ZainteresowaniePoziomem kształcenia i odległością od domu.Renomą uczelni, która okazała się na wyrostMetodyką Wysokim poziomem kształcenia, możliwością praktyk w placówkach służby zdrowiaRenomą studiów kierowanych przez Prof. Plutę-Wojciechowską oraz doświadczeniami z logopedii 2017-2019.Opinia absolwentów i dobrym ich przygotowaniem metytorycznym.
Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
Praktyki buly, lecz ja pracowalam juz w szpitalu, wiec za duzo mi nie dalyStudia odbywały się w okresie pandemii - duże problemy z praktykamiJeszcze więcej praktyk -2 semestry to zdecydowanie za krotki czas, bo otrzymać dobre przygotowanie do zawodu neurologopedy. Brak dobrej praktyki Potrzeba rozszerzenia studiów podyplomowych o zajęcia praktyczne z zakresu wczesnej interwencji logopedycznejTrudno krytycznie oceniać organizację praktyk w czasie pandemii, niemniej jednak, większość wykładowców dawała z siebie jedynie niezbędne minimum i to głównie w zakresie teorii.Moim zdaniem w trakcie studiów powinni rozszerzy moduł terapii dziecięcej i różnych chorób związanych z tym okresem.Konczac studia czułam niedosyt w tym zakresie.
Wypełnionych ankiet: 3
Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
3 GŁOSY (100%)
5
Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
0 GŁOSÓW (0%)
1
0 GŁOSÓW (0%)
2
0 GŁOSÓW (0%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
3 GŁOSY (100%)
5
Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
3 GŁOSY
afazja
3 GŁOSY
dysfagia
3 GŁOSY
rozszczep wargi i podniebienia
3 GŁOSY
terapia niemowląt
2 GŁOSY
demencja
2 GŁOSY
dyzartria
pokaż więcej
2 GŁOSY
niedokształcenie mowy o typie afazji
2 GŁOSY
niepłynność mówienia
1 GŁOS
mózgowe porażenie dziecięce
1 GŁOS
niepełnosprawność intelektualna
1 GŁOS
osoby w wieku senioralnym
1 GŁOS
spektrum zaburzeń autystycznych
1 GŁOS
zaburzenia psychiczne
1 GŁOS
zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
0 GŁOSÓW
audiologia i foniatria
0 GŁOSÓW
inne
pokaż mniej
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
1 GŁOS
żadnych zagadnień nie brakowało
1 GŁOS
niepłynność mówienia
1 GŁOS
zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
1 GŁOS
spektrum zaburzeń autystycznych
1 GŁOS
osoby w wieku senioralnym
1 GŁOS
audiologia i foniatria
pokaż więcej
0 GŁOSÓW
zaburzenia psychiczne
0 GŁOSÓW
terapia niemowląt
0 GŁOSÓW
rozszczep wargi i podniebienia
0 GŁOSÓW
afazja
0 GŁOSÓW
niedokształcenie mowy o typie afazji
0 GŁOSÓW
mózgowe porażenie dziecięce
0 GŁOSÓW
inne
0 GŁOSÓW
dyzartria
0 GŁOSÓW
dysfagia
0 GŁOSÓW
demencja
0 GŁOSÓW
niepełnosprawność intelektualna
pokaż mniej
Ile trwały studia? (semestrów)
0 GŁOSÓW (0%)
2
3 GŁOSY (100%)
3
0 GŁOSÓW (0%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
0 GŁOSÓW (0%)
6
Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
2 GŁOSY (66,67%)
tak
1 GŁOS (33,33%)
nie
Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
2 GŁOSY (66,67%)
tak
1 GŁOS (33,33%)
nie
Czym kończyły się studia?
0 GŁOSÓW
egzaminem
3 GŁOSY
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
inne
Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
Chciałam pracować na Oddziele Rehabilitacji Neurologicznej z osobami dorosłymi Studia z zakresu neurologopedii kończyłam bezpośrednio po logopedii, wybrałam tą sama uczelnię, ponieważ byłam bardzo zadowolona z poziomu nauczania i zdobytej wiedzy na studiach logopedycznych. Ważne było tez to, że prowadzący zajęcia mieli ogromna wiedzę teoretyczną i praktyczną. Mieliśmy także dużo praktyk m.in w placówkach służby zdrowia ( np oddział rehabilitacji neurologicznej)
Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
W latach kiedy studiowałam neurolgopedię miałam zajęcia z dr Tatianą Lewicką, prof. Plutą-Wojciechowską, dr M. Machoś (była promotorem mojej pracy dyplomowej), z prof. Kazek. Studia były wymagające zwłaszcza pod względem afazji i dysfagii dorosłych. Były dobrym fundamentem dla dalszego samokszytałcenia. Świetni wykładowcy, wartościowe praktyki. Nauczyłam się naprawdę bardzo dużo.