wróć do zestawienia uczelni

Uniwersytet Rzeszowski

woj. podkarpackie

Wypełnionych ankiet: 6

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    2
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    3
    2 GŁOSY
    (33,33%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (33,33%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (33,33%)
     
    3
    2 GŁOSY
    (33,33%)
     
    4
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    5 GŁOSÓW
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    4 GŁOSY
     
    afazja
    4 GŁOSY
     
    dyzartria
    4 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    2 GŁOSY
     
    dysfagia
    2 GŁOSY
     
    mózgowe porażenie dziecięce
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    4 GŁOSY
     
    terapia niemowląt
    2 GŁOSY
     
    niepełnosprawność intelektualna
    2 GŁOSY
     
    audiologia i foniatria
    2 GŁOSY
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    2 GŁOSY
     
    dysfagia
    1 GŁOS
     
    zaburzenia psychiczne
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    3 GŁOSY
    (50%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (33,33%)
     
    3
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    3 GŁOSY
    (50%)
     
    tak
    3 GŁOSY
    (50%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    5 GŁOSÓW
    (83,33%)
     
    tak
    1 GŁOS
    (16,67%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    0 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    5 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    1 GŁOS
     
    inne
    Odpowiedzi dla inne (zachowano oryginalną pisownię)Prezentacja pacjenta uczestniczącego w terapii neurologopedycznej na konferencji naukowej
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Kadrą oraz dogodną komunikacją z miejsca zamieszkania.
    Studiowałam tam logopedię i byłam zadowolona, dlatego wybrałam UR ponownie.
    Ukończyłam logopedię na UR i chciałam tam kontynuować neurologopedię
    Chęć zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji
    To była jedna z nielicznych placówek, gdzie można było podjąć studia z Neurologopedii.
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Brakowało zagadnień na temat wprowadzenia aac.
    Ze względu na pandemię praktyki i zajęcia odbywały się w formie zdalnej. Dlatego czuję pewien niedosyt. Generalnie jestem zadowolona. Zajęcia merytoryczne, świetni prowadzący. Polecam.
    Bardzo dobrze podchodząca teoretycznie i merytorycznie do organizacji studiów kierownik studiów Pani prof. dr hab Agnieszka Myszka
    Studia dały mi jedynie papier, że jestem neurologopeda. Wszystkiego musiałam nauczyć się na kursach i szkoleniach, na które wydałam prawie tyle samo pieniędzy co na studia, a nie były one tanie.
     

Wypełnionych ankiet: 3

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    2 GŁOSY
    (66,67%)
     
    4
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    4
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    3 GŁOSY
     
    afazja
    3 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    3 GŁOSY
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    2 GŁOSY
     
    niepełnosprawność intelektualna
    2 GŁOSY
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    1 GŁOS
     
    demencja
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    3 GŁOSY
     
    terapia niemowląt
    2 GŁOSY
     
    zaburzenia psychiczne
    2 GŁOSY
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    1 GŁOS
     
    osoby w wieku senioralnym
    1 GŁOS
     
    dysfagia
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    3 GŁOSY
    (100%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    2 GŁOSY
    (66,67%)
     
    tak
    1 GŁOS
    (33,33%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    3 GŁOSY
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    1 GŁOS
     
    egzaminem
    3 GŁOSY
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Odległością od miejsca zamieszkania
    Renomą uczelni, małą odległością od miejsca zamieszkania
    Ilością godzin oraz renomą uczelni
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?