wróć do zestawienia uczelni

Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka

woj. mazowieckie

Wypełnionych ankiet: 11

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    1 GŁOS
    (9,09%)
     
    1
    1 GŁOS
    (9,09%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (36,36%)
     
    3
    4 GŁOSY
    (36,36%)
     
    4
    1 GŁOS
    (9,09%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    2 GŁOSY
    (18,18%)
     
    1
    2 GŁOSY
    (18,18%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (36,36%)
     
    3
    3 GŁOSY
    (27,27%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    8 GŁOSÓW
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    4 GŁOSY
     
    afazja
    4 GŁOSY
     
    dysfagia
    3 GŁOSY
     
    dyzartria
    3 GŁOSY
     
    mózgowe porażenie dziecięce
    3 GŁOSY
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    7 GŁOSÓW
     
    audiologia i foniatria
    5 GŁOSÓW
     
    terapia niemowląt
    4 GŁOSY
     
    niepełnosprawność intelektualna
    3 GŁOSY
     
    dyzartria
    3 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    3 GŁOSY
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    11 GŁOSÓW
    (100%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    2 GŁOSY
    (18,18%)
     
    tak
    9 GŁOSÓW
    (81,82%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    3 GŁOSY
    (27,27%)
     
    tak
    8 GŁOSÓW
    (72,73%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    11 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    0 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Odległością od miejsca zamieszkania, kadrą
    Kadrą
    Kadrą
    Kadra
    Opiniami
    Wyborem wykładowców, opiniami, liczbą godzin praktyk. Skończyłam dobre studia logopedyczne (5 lat, kierunek prowadzony z uczelnią medyczną) i nie chciałam żeby wiedza się powtarzała.
    Kadrą
    Kierowałam się dobrą kadrą
    Programem i kadra
    Zależało mi na studiach, które przekażą praktyczna wiedzę. Nie ograniczą się do cytowania podręczników, do których w XXI wieku jest ogromny dostęp. Zależało mi również na bogatej ofercie praktyk, z czego nic nie zostało zrealizowane.
    Kadra, ilość godzin
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Więcej praktyki. Mniej rozmów "czym się zajmujecie", omawianiem przypadków gdy przypadek jest skomplikowany i nikt z obecnych studentów nie wie nic, więcej praktyki na temat dyzartrii i dysfagii, mniej pokazywania materiałów ze szkoleń (powielanie schematów), mało szczegółowe omawianie tematu (=mała ilość godzin poświęcona danemu tematowi)
    Fatalna organizacja oraz arogancja wobec słuchaczy, Pani kierownik studiów A. J-J.
    Uczelnia nie sprostała zdalnemu nauczaniu
    Po studiach i tak trzeba robić szkolenia na bieżąco aby być dobrym specjalistą
    Ogromny bałagan organizacyjny uczelni i kierownika studiów, nie wywiązanie się z niektórych zagadnień i przedmiotów, wielkie nazwiska w kadrze, ale jakość wykładów bardzo przeciętna.
    Beznadziejna organizacja, praktyki przymusowe we własnym zakresie, zmiany terminów dzień przed planowanym zjazdem, zła organizacja Sal (za mało krzeseł), niewystarczające ilość obiadów dla studentów, brak papieru toaletowego w łazienkach, brak miejsc parkingowych dla przyjezdnych, w formie zdalnej beznadziejna organizacja w przypadku niektórych wykładowców, którzy tylko wysłali materiały, brak zaangażowania i podejścia indywidualnego że strony opiekuna roku. Bardzo długo nie był określony termin obrony, który został uzależniony od indywidualnych spraw p. Dziekana
    Zero praktyk, nawet online, duzo teorii mniej praktyki
    Moja refleksja jest taka, że zamiast wydawać 8 tysięcy na podyplomówke moglam zrobić masę praktycznych szkoleń.
     

Wypełnionych ankiet: 1

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    1 GŁOS
    (100%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    1 GŁOS
    (100%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    1 GŁOS
     
    dyzartria
    1 GŁOS
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    1 GŁOS
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    audiologia i foniatria
    0 GŁOSÓW
     
    demencja
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    1 GŁOS
     
    osoby w wieku senioralnym
    1 GŁOS
     
    demencja
    1 GŁOS
     
    zaburzenia psychiczne
    1 GŁOS
     
    audiologia i foniatria
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    0 GŁOSÓW
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    1 GŁOS
    (100%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    1 GŁOS
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    1 GŁOS
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    0 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    1 GŁOS
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Uczelnia została mi polecona
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Są tematy, które nie zostały w ogóle poruszone, np. funkcjonowanie stawów żuchwowo- skroniowych