wróć do zestawienia uczelni

Uniwersytet Wrocławski

woj. dolnośląskie

Wypełnionych ankiet: 2

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    1 GŁOS
    (50%)
     
    3
    1 GŁOS
    (50%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (50%)
     
    2
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    3
    1 GŁOS
    (50%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    2 GŁOSY
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    2 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    1 GŁOS
     
    niepełnosprawność intelektualna
    1 GŁOS
     
    niepłynność mówienia
    1 GŁOS
     
    zaburzenia psychiczne
    0 GŁOSÓW
     
    afazja
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    2 GŁOSY
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    2 GŁOSY
     
    dysfagia
    2 GŁOSY
     
    dyzartria
    1 GŁOS
     
    afazja
    1 GŁOS
     
    osoby w wieku senioralnym
    1 GŁOS
     
    zaburzenia psychiczne
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    1 GŁOS
    (50%)
     
    3
    1 GŁOS
    (50%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    1 GŁOS
    (50%)
     
    tak
    1 GŁOS
    (50%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    tak
    2 GŁOSY
    (100%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    2 GŁOSY
     
    egzaminem
    1 GŁOS
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Dobrą opinią uczelni.
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
     

Wypełnionych ankiet: 9

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (44,44%)
     
    3
    3 GŁOSY
    (33,33%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (22,22%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (11,11%)
     
    2
    3 GŁOSY
    (33,33%)
     
    3
    2 GŁOSY
    (22,22%)
     
    4
    3 GŁOSY
    (33,33%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    8 GŁOSÓW
     
    afazja
    7 GŁOSÓW
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    7 GŁOSÓW
     
    niepełnosprawność intelektualna
    6 GŁOSÓW
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    6 GŁOSÓW
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    5 GŁOSÓW
     
    dyzartria
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    5 GŁOSÓW
     
    terapia niemowląt
    5 GŁOSÓW
     
    dysfagia
    4 GŁOSY
     
    osoby w wieku senioralnym
    4 GŁOSY
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    2 GŁOSY
     
    demencja
    2 GŁOSY
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    2 GŁOSY
    (22,22%)
     
    2
    3 GŁOSY
    (33,33%)
     
    3
    4 GŁOSY
    (44,44%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    4 GŁOSY
    (44,44%)
     
    tak
    5 GŁOSÓW
    (55,56%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    6 GŁOSÓW
    (66,67%)
     
    tak
    3 GŁOSY
    (33,33%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    1 GŁOS
     
    egzaminem
    9 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Odległością od miejsca zamieszkania. W tych latach neurologopedia to były tylko studia specjalizacyjne
    uruchomienie kierunku
    Na tej uczelni ukończyłam wcześniej logopedię. Dzisiaj z pewnością wybrałabym Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu.
    Odległością od miejsca zamieszkania i uczelnią Państwową z tradycją
    Dojazdem
    poziomem przygotowania do wykonywanego zawodu, wykładowcami na uczelni
    W tamtym czasie nie było wielu miejsc gdzie można było uzupełnić wiedzę o neurologopedię
    uczelnia blisko miejsca zamieszkania
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    - brak praktyk w placówkach oświatowych - bardzo mało praktyk w placówkach medycznych - brak przedmiotów typowo medycznych (anatomia, mięśniówka, odruchy) - brak przedmiotów związanych z terapią niemowląt
    Studia nauczyły mnie pracy i logopedycznej i neurologopedycznej
    Egzaminy lub zaliczenia z każdego przedmiotu. Dużo praktyk.
    Za mało praktyki w placówkach medycznych, za dużo w tzw. świetlicy terapeutycznej z dziećmi ze spektrum autyzmu
    wszystkie praktyki odbywały się obligatoryjnie w ośrodku terapeutycznym prowadzonym przez kierownika studiów, dla chętnych praktyki w placówkach oświatowych lub służbie zdrowia