wróć do zestawienia uczelni

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

woj. dolnośląskie

Wypełnionych ankiet: 22

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (9,09%)
     
    3
    8 GŁOSÓW
    (36,36%)
     
    4
    12 GŁOSÓW
    (54,55%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (4,55%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (18,18%)
     
    3
    7 GŁOSÓW
    (31,82%)
     
    4
    10 GŁOSÓW
    (45,45%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    19 GŁOSÓW
     
    terapia niemowląt
    18 GŁOSÓW
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    17 GŁOSÓW
     
    afazja
    15 GŁOSÓW
     
    demencja
    14 GŁOSÓW
     
    dysfagia
    14 GŁOSÓW
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    7 GŁOSÓW
     
    żadnych zagadnień nie brakowało
    7 GŁOSÓW
     
    audiologia i foniatria
    6 GŁOSÓW
     
    dysfagia
    4 GŁOSY
     
    dyzartria
    3 GŁOSY
     
    niepłynność mówienia
    3 GŁOSY
     
    niepełnosprawność intelektualna
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    1 GŁOS
    (4,55%)
     
    2
    1 GŁOS
    (4,55%)
     
    3
    20 GŁOSÓW
    (90,91%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    6 GŁOSÓW
    (27,27%)
     
    tak
    16 GŁOSÓW
    (72,73%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    22 GŁOSY
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    2 GŁOSY
     
    egzaminem
    22 GŁOSY
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Uzupełnieniem wiedzy o zagadnienia kliniczne
    Dobra opinią na temat uczelni
    Kadrą
    Prestiż uczelni i kadra
    Opinią, wykładowcami, uczelnią, liczbą godzin
    Opiniami, programem nauczania, autorytetami, które wykładają
    Praktykami w szpitalu
    Dobrą opinią kierunku
    Aspekt medyczny
    Prestiżem i opiniami innych neurologopedów o uczelni
    Dobrą opinią o kierunku
    Opiniami o uczelni.
    Programem studiów, wykładowcami i opiniami koleżanek po fachu.
    Programem i kadrą
    Prestiżem uczelni
    Jakością oferowanych usług przez uczelnię
    Podnoszeniem kwalifikacji
    Renomą uczelni, kadry
    Zajęcia prowadzone przez lekarzy różnych specjalizacji, znanych, cenionych neurologopedów z całej Polski; praktyki w placówkach medycznych.
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Brakowało mi tematów związanych z terapią karmienia, także zajęć lub praktyk stricte związanych z wczesna interwencja (0-2 r.z). Generalnie praktyki były dość różnorodne,
    Godne polecenia studia, mnóstwo wiedzy
    Najsłabiej wspomniałam Afazję z prof P.
    Było wspaniałe :)
    Pandemia spowodowała obniżenie poziomu studiów
    Niektórzy wykładowcy powinni bardziej przemyśleć jakie treści chcą przekazywać podczas wykładów, ponieważ zdarzało się, że nie były związane z tematem zajęć.
    Powinno być dużo więcej praktyk gdzie można samodzielnie wykonywać niektóre czynności.
    Studia bardzo dobre, od razu można było zdobytą wiedzę wdrożyć do praktyki logopedycznej, kadra otwarta łącząca swoją prywatną praktykę z pracą badawczą.
    Zdecydowanie za mało praktyki w placówkach ochrony zdrowie
     

Wypełnionych ankiet: 10

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    1 GŁOS
    (10%)
     
    3
    5 GŁOSÓW
    (50%)
     
    4
    4 GŁOSY
    (40%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (10%)
     
    2
    1 GŁOS
    (10%)
     
    3
    6 GŁOSÓW
    (60%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (20%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    8 GŁOSÓW
     
    afazja
    8 GŁOSÓW
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    7 GŁOSÓW
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    7 GŁOSÓW
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    6 GŁOSÓW
     
    terapia niemowląt
    5 GŁOSÓW
     
    dyzartria
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    5 GŁOSÓW
     
    audiologia i foniatria
    5 GŁOSÓW
     
    dysfagia
    4 GŁOSY
     
    osoby w wieku senioralnym
    3 GŁOSY
     
    terapia niemowląt
    3 GŁOSY
     
    demencja
    3 GŁOSY
     
    dyzartria
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    1 GŁOS
    (10%)
     
    2
    3 GŁOSY
    (30%)
     
    3
    4 GŁOSY
    (40%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (20%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    4 GŁOSY
    (40%)
     
    tak
    6 GŁOSÓW
    (60%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    10 GŁOSÓW
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    1 GŁOS
     
    egzaminem
    10 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Miejscem zamieszkania oraz edukacją kładącą nacisk na pracę w służbie zdrowia (szpitale, poradne, przychodnie).
    Chciałam zgłębić tematy afazji, dyzartrii i wszystkich tematów związanych z zanurzeniami mowy i komunikacji głównie osób dorosłych, bo na takim oddziale pracuję.
    Kadra
    Opiniami
    Wykładowcy, zagadnienia w programie, renoma uczelni
    poziom kształcenia
    Uzyskaniem wiedzy w zakresie diagnozy i umiejętności praktycznych (terapia) w pracy z małymi dziećmi, dziećmi z zaburzeniami mowy na tre neurologicznym oraz zaburzeń mowy w przebiegu zespołów genetycznych i zaburzeń rozwojowych
    Doskonaleniem praktycznym w jednostkach ochrony zdrowia
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Jest potrzeba realizowania więcej zajęć praktycznych (ciągiem np. 5 dni w tygodniu w jednej placówce).
    Różny poziom wykładów, zbyt mało praktyk, nie były poruszane niektóre zagadnienia
    Podczas zajęć teoretycznych, wykładów mniej powtarzania podstaw, te uzyskaliśmy podczas studiów logopedycznych i pracy zawodowej. Więcej na temat nowych metod, badań, itp. praktyki bardziej praktyczne, a mniej oparte na obserwacjach.