Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegóły dotyczące celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
1 GŁOS (7,69%)
1
1 GŁOS (7,69%)
2
1 GŁOS (7,69%)
3
4 GŁOSY (30,77%)
4
6 GŁOSÓW (46,15%)
5
Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
1 GŁOS (7,69%)
1
5 GŁOSÓW (38,46%)
2
3 GŁOSY (23,08%)
3
3 GŁOSY (23,08%)
4
1 GŁOS (7,69%)
5
Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
12 GŁOSÓW
afazja
11 GŁOSÓW
dyzartria
9 GŁOSÓW
spektrum zaburzeń autystycznych
8 GŁOSÓW
dysfagia
8 GŁOSÓW
niedokształcenie mowy o typie afazji
7 GŁOSÓW
terapia niemowląt
pokaż więcej
7 GŁOSÓW
zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
5 GŁOSÓW
mózgowe porażenie dziecięce
4 GŁOSY
demencja
4 GŁOSY
niepełnosprawność intelektualna
4 GŁOSY
osoby w wieku senioralnym
2 GŁOSY
zaburzenia psychiczne
1 GŁOS
audiologia i foniatria
1 GŁOS
niepłynność mówienia
1 GŁOS
rozszczep wargi i podniebienia
0 GŁOSÓW
inne
pokaż mniej
Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
5 GŁOSÓW
audiologia i foniatria
5 GŁOSÓW
rozszczep wargi i podniebienia
3 GŁOSY
żadnych zagadnień nie brakowało
3 GŁOSY
demencja
3 GŁOSY
zaburzenia psychiczne
3 GŁOSY
niepłynność mówienia
pokaż więcej
2 GŁOSY
osoby w wieku senioralnym
2 GŁOSY
terapia niemowląt
2 GŁOSY
mózgowe porażenie dziecięce
1 GŁOS
zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
1 GŁOS
niepełnosprawność intelektualna
1 GŁOS
niedokształcenie mowy o typie afazji
1 GŁOS
inne
1 GŁOS
dysfagia
0 GŁOSÓW
spektrum zaburzeń autystycznych
0 GŁOSÓW
dyzartria
0 GŁOSÓW
afazja
pokaż mniej
Ile trwały studia? (semestrów)
9 GŁOSÓW (69,23%)
2
3 GŁOSY (23,08%)
3
1 GŁOS (7,69%)
4
0 GŁOSÓW (0%)
5
0 GŁOSÓW (0%)
6
Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
8 GŁOSÓW (61,54%)
tak
5 GŁOSÓW (38,46%)
nie
Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
12 GŁOSÓW (92,31%)
tak
1 GŁOS (7,69%)
nie
Czym kończyły się studia?
5 GŁOSÓW
egzaminem
13 GŁOSÓW
obroną pracy dyplomowej
0 GŁOSÓW
inne
Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
Opiniami, nazwiskami wykładowców.kadrąRenomą uczelni i bliskością od miejsca zamieszkaniaOpiniami, sylabusemChciałam poszerzyć moją wiedzę zdobytą na studiach logopedycznych licencjackich oraz magisterskich.Opiniami, kadrąKadrą wykładowcówKadrą, osoby wyspecjalizowane w konkretnych zaburzeniachWysokim poziomem. Opinia innych osobWykladowcami
Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
Więcej praktyki, mniej teoriiStudia dużo straciły ze swojej praktycznej formy ze względu na Covid. Nie wszyscy prowadzący chcieli przekazać swoją pełną wiedzę. Studia prowadzone w bardzo chaotyczny sposób. Wykładowcy słabo zaangażowani w prowadzenie zajęć (niektórzy wręcz przeciwnie, ale niestety w mniejszości). Sama organizacja studiów na słabym poziomie. Wiele zajęć po prostu się nie odbyło. Studia w drugim semestrze odbywały się zdalnie ze względu na pandemię Koronawirusa. Ocenianie studentów, u niektórych wykładowców zupełnie przypadkowe, na pewno nie ze względu za wykonaną pracę.Aby czynnie brać w nich udział.