wróć do zestawienia uczelni

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie

woj. mazowieckie

Wypełnionych ankiet: 5

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    1 GŁOS
    (20%)
     
    2
    3 GŁOSY
    (60%)
     
    3
    1 GŁOS
    (20%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    1 GŁOS
    (20%)
     
    1
    2 GŁOSY
    (40%)
     
    2
    2 GŁOSY
    (40%)
     
    3
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    3 GŁOSY
     
    niepłynność mówienia
    2 GŁOSY
     
    afazja
    2 GŁOSY
     
    dysfagia
    2 GŁOSY
     
    dyzartria
    2 GŁOSY
     
    niepełnosprawność intelektualna
    2 GŁOSY
     
    spektrum zaburzeń autystycznych
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    4 GŁOSY
     
    zaburzenia psychiczne
    4 GŁOSY
     
    terapia niemowląt
    4 GŁOSY
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    3 GŁOSY
     
    osoby w wieku senioralnym
    3 GŁOSY
     
    mózgowe porażenie dziecięce
    2 GŁOSY
     
    demencja
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    4 GŁOSY
    (80%)
     
    3
    1 GŁOS
    (20%)
     
    4
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    4 GŁOSY
    (80%)
     
    tak
    1 GŁOS
    (20%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    5 GŁOSÓW
    (100%)
     
    tak
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    1 GŁOS
     
    egzaminem
    5 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Wykładowcami
    Kadrą
    Zależało mi na przygotowaniu do pracy z noworodkiem i niemowlakiem, w programie było to zapewniane.
    Blisko domu
    Lokalizacja uczelni
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    Jak zwykle - bo dotyczy to każdego rodzaju studiów, które ukończyłam - za mało względem terapii, narzędzi, metod dotyczących pracy z noworodkiem i niemowlakiem, terapii karmienia.
    Kierownik studiów p. S. nie szanuje studentów, jest nieprofesjonalna, krytykuje innych badaczy, opowiada o wymyślonym przez siebie zaburzeniu dyzartrii startej.
    Studia na SWPS były lekką powtórką studiów magisterskich. Po łebkach o każdej z dziedzin. Bardzo mało godzin praktyk. Przesiedziane, bez możliwości rozwijania umiejętności praktycznych.
     

Wypełnionych ankiet: 9

  1. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie teoretyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    1
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    3 GŁOSY
    (33,33%)
     
    3
    4 GŁOSY
    (44,44%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (22,22%)
     
    5
     
  2. Jak ocenia Pani/Pan przygotowanie praktyczne w zakresie neurologopedii? (1 oznacza, że studia w ogóle nie przygotowały do pracy, a 5 oznacza, że studia bardzo dobrze przygotowały do pracy w zakresie neurologopedii)
    1 GŁOS
    (11,11%)
     
    1
    1 GŁOS
    (11,11%)
     
    2
    3 GŁOSY
    (33,33%)
     
    3
    2 GŁOSY
    (22,22%)
     
    4
    2 GŁOSY
    (22,22%)
     
    5
     
  3. Do diagnozy i terapii jakich zaburzeń studia przygotowały Panią/Pana najlepiej?
    6 GŁOSÓW
     
    afazja
    6 GŁOSÓW
     
    terapia niemowląt
    5 GŁOSÓW
     
    dyzartria
    4 GŁOSY
     
    dysfagia
    4 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    3 GŁOSY
     
    niepełnosprawność intelektualna
    pokaż więcej
     
  4. Jakich zagadnień brakowało Pani/Panu na studiach?
    6 GŁOSÓW
     
    demencja
    3 GŁOSY
     
    zespoły genetyczne i sprzężone zaburzenia rozwojowe
    3 GŁOSY
     
    zaburzenia psychiczne
    3 GŁOSY
     
    niedokształcenie mowy o typie afazji
    3 GŁOSY
     
    osoby w wieku senioralnym
    2 GŁOSY
     
    rozszczep wargi i podniebienia
    pokaż więcej
     
  5. Ile trwały studia? (semestrów)
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    2
    7 GŁOSÓW
    (77,78%)
     
    3
    1 GŁOS
    (11,11%)
     
    4
    1 GŁOS
    (11,11%)
     
    5
    0 GŁOSÓW
    (0%)
     
    6
     
  6. Czy na studiach były praktyki w placówkach oświatowych?
    7 GŁOSÓW
    (77,78%)
     
    tak
    2 GŁOSY
    (22,22%)
     
    nie
     
  7. Czy na studiach były praktyki w placówkach służby zdrowia?
    8 GŁOSÓW
    (88,89%)
     
    tak
    1 GŁOS
    (11,11%)
     
    nie
     
  8. Czym kończyły się studia?
    0 GŁOSÓW
     
    egzaminem
    9 GŁOSÓW
     
    obroną pracy dyplomowej
    0 GŁOSÓW
     
    inne
     
  9. Czym kierowała się Pani / kierował się Pan przy wyborze studiów?
    Kadrą
    Renomą
    Interesowało mnie rozwinięcie wiedzy z dotyczącej zarówno dzieci, jak i dorosłych.
    Opisem programu i dostępnością do praktyk
    Lokalizacja
    opiniami i bliskością od miejsca zamieszkania
    opinią innych studentów oraz kadrą
    Dobrymi opiniami o uczelni
    Dobrze zaprezentowany program oraz większa ilość godzin (o jeden semestr więcej niż na pozostalych uczelniach)
     
  10. Co chciałaby Pani / chciałby Pan dodać od siebie na temat studiów i praktyk?
    W trakcie studiów więcej godzin praktyk zorganizowanych przez uczelnię.
    Nierówny poziom.Niektóre przedmioty oceniam b.wysoko- np:zajecia z pracownikami szpitali,ale b.nisko oceniam zajecia z oligofrenopedagogiki.
    Na praktykach głownie obserwacja tego, co robi osoba prowadząca, brak możliwości zastosowania teorii w praktyce.
    Treści przekazywane podczas zajęć często nie były związane z tematem. Zgłaszaliśmy to kierownikowi, ale bez rezultatów. Przekazywana wiedza często była powierzchowna. Zaledwie kilku wykładowców rzeczywiście rzetelnie prowadziło wykłady.
    praktyki to nieporozumienie, prowadzący nie odpowiadali na nasze wątpliwości, jedynie zapraszał na prywatne kursy i szkolenia, praktycznie - chamstwo