Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych |
|
|
|
Sobota, 12.12.2020, 09:00 - 15:30
|
|
Odsłon : 218 |
|
|
Temat:
|
Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? - diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych |
Prowadzący:
|
dr n. hum. Marzena Machoś - logopeda, specjalistka wczesnej logopedii klinicznej. Jest autorką licznych artykułów, Kart Diagnozy Neurologopedycznej Niemowlęcia, programu stymulacji komunikacji dla małych dzieci, autorką pierwszego polskojęzycznego programu z zakresu dogoterapii i komunikacji. Wykładowca przedmiotów logopedycznych na kilku polskich uczelniach. |
Forma:
|
szkolenie
|
Czas trwania:
|
12 grudnia 2020 |
Godziny zajęć:
|
09:00 – 15:30 (8h dydaktycznych) |
Miejsce :
|
Zielona Góra
|
Cena:
|
I pula: w dniach: 30.01-29.02: 460 zł
(przedsprzedaż* uwaga: czas może ulec skróceniu w przypadku wyczerpania puli dostępnych miejsc)
II pula: w dniach: 01.03-30.06: 500 zł
(przedsprzedaż* uwaga: w przypadku szybkiej wyprzedaży miejsc zastrzegamy sobie prawo nie uruchomienia puli II)
III pula: w dniach 01.07-12.12: 530 zł
(cena standardowa* uwaga: w przypadku szybkiej wyprzedaży miejsc zastrzegamy sobie prawo nie uruchomienia puli III)
Warunkiem skorzystania z promocji jest dokonanie rezerwacji na stronie www.instytutlogopedyczny.pl w czasie trwania promocji oraz uiszczenie zaliczki w wymaganym terminie (3 dni od momentu zapisu).
|
Organizator:
|
Instytut Edukacji Logopedycznej
www.instytutlogopedyczny.pl
biuro@instytutlogopedyczny.pl
tel. 505 255 435
|
Dla kogo przeznaczony jest kurs?
Logopedzi, studenci logopedii
Cel szkolenia:
Nabycie fundamentalnych umiejętności niezbędnych do komunikowania się z dziećmi "trudnymi". Poznanie konkretnych strategii, ćwiczeń przydatnych w terapii dzieci, które nie patrzą, nie słuchają, nie wskazują, nie mówią.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie: rozwój umiejętności poznawczych 1 do 12 miesiąca życia a praca ze starszym dzieckiem niemówiącym. Specyfika terapii pacjenta z deficytami w zakresie bazowych umiejętności komunikacyjnych.
2. Po co baza? Rola czynności prymarnych i bazowych umiejętności poznawczych w rozwoju mowy
3. Budowanie kontaktu wzrokowego
A. I. Lovaas
B. J. Cieszyńska
C. Propozycje autorskie (konkretne strategie):
D. Gradacja w budowaniu kontaktu wzrokowego (punkt, ruch, oko za ręką)
4. Bazowy trening słuchowy:
A. Nauka reagowania na dźwięk
B. Podążanie za źródłem dźwięku
C. Identyfikacja źródła dźwięku
D. Pamięć słuchowa
5. Nauka budowania wspólnego pola uwagi
6. Oko-ręka a mowa
7. Gest wskazywania palcem, a budowanie rozumienia
8. Pamięć słuchowa, pamięć ruchowa, pamięć wzrokowa
9. Nauka imitacji (od ruchu ręki do ruchu języka)
|
Miejsce Zielona Góra |
Kontakt email: biuro@instytutlogopedyczny.pl, tel.: 505 255 435 |
Na szkolenie można uzyskać do 80% dofinansowania przez Bazę Usług Rozwojowych. |