Praca z dzieckiem z zaburzeniami przetwarzania słuchowego i/lub nadwrażliwością słuchową - APD | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie? - logopedzi Katarzyna Rychetsky - pedagog specjalny, pedagog korekcyjny i wczesnoszkolny, terapeuta, trener. National Director For Poland Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS, terapeutka Bilateralnej Integracji oraz trenerka programu terapeutycznego i szkolnego Bilateralnej Integracji. Terapeutka i trenerka INPP. Organizuje szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe dla pedagogów, terapeutów, logopedów oraz nauczycieli. Prowadzi Centrum Metody Johansen IAS i Centrum Wspomagania Rozwoju Dobry Start. Pracowała w Prywatnej Klinice Lekarskiej w Niemczech. Pracowała w Akademii Medycznej w Warszawie i w Szpitalu Klinicznym Dzieciątka Jezus w Warszawie. Program: Sobota 8 godzin dydaktycznych
Przebieg zajęć: 1/ Część wstępna -teoretyczna Ucho i drogi słuchowe – słyszenie a słuchanie 2/ Zajęcia właściwe - APD Czym są zaburzenia przetwarzania bodźców dźwiękowych? 3/ Diagnoza APD (w formie warsztatów – pokazy przykładowych diagnoz i omówienie kwestionariuszy przesiewowych) Kwestionariusze przesiewowe zaburzeń przetwarzania słuchowego Audiometria tonalna – dla dzieci (audiometria Magic) i dorosłych Przykładowe testy zaburzeń przetwarzania słuchowego 4/ Postępowanie terapeutyczne Jak pracujemy z dziećmi:
Niedziela 6 godzin dydaktycznych Program:
Przebieg zajęć: 1/ Zajęcia właściwe Czym jest nadwrażliwość słuchowa? Czym jest mizofonia? Czy są szumy uszne?
2/ Diagnoza Badanie progu dyskomfortu. 3/ Postępowanie terapeutyczne Jak pracujemy z dziećmi z nadwrażliwością słuchową Cel szkolenia: Nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do pracy z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania słuchowego i/lub nadwrażliwością słuchową (APD)
|
|||||||||||||||||||
Miejsce Kraków | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: gabinet.klebuszek@gmail.com, tel.:505-107-257 | |||||||||||||||||||