Strategie radzenia sobie z wybuchem agresji impulsywnej ucznia i dziecka | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Agresja impulsywna jest formą „wypowiedzi” dziecka, które nie radzi sobie z określoną sytuacją społeczną. Ma podłoże biologiczne, a działania w niej zawarte nie są zaplanowane. Staje się reakcją dzieci i uczniów u których, najczęściej ze względu na występujące zaburzenia, mamy do czynienia z nadmiarem pobudzania emocjonalnego i niedomiarem hamowania. Do grupy takich dzieci zaliczymy uczniów z szeroko pojętym autyzmem, Zespołem Aspergera, z ADHD, zaburzeniami opozycyjno- buntowniczymi i zaburzeniami zachowania. Rodziców tej grupy dzieci w wieku od 3 do 16 lat, opiekunów, nauczycieli przedszkola i szkoły, a także zarządzających placówkami oświatowymi zapraszamy na szkolenie pod hasłem „Strategie radzenia sobie z wybuchem agresji impulsywnej ucznia i dziecka” Prowadząca: dr Wanda Baranowska – pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego, wybitny specjalista w zakresie ADHD i Zespołu Aspergera, nauczyciel kształcenia zintegrowanego, diagnosta i terapeuta, badacz stanu społecznego funkcjonowania osób z ADHD.
W programie szkolenia: 1. WYBUCH AGRESJI IMPULSYWNEJ – interakcja uczeń-nauczyciel (dziecko- rodzic) oraz uczeń- reszta klasy (dziecko- członkowie rodziny) 2. KOLEKTYWNE STRATEGIE DZIAŁANIA NA RZECZ ZMIANY ZACHOWANIA „AGRESORÓW”-
Miejsce: Biurowiec OMEGA ul. J. H. Dąbrowskiego 79A, 60-529 Poznań W cenie szkolenia: zaświadczenie uczestnictwa, materiały szkoleniowe, poczęstunek w czasie przerw kawowych. |
|||||||||||||||||||
Miejsce Poznań | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: info@autyzm.info, tel.: 510 28 28 38 | |||||||||||||||||||