Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne |
|
|
|
Sobota, 15.09.2018, 09:30 - 17:30
|
|
Odsłon : 434 |
|
|
Temat
|
Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne
|
Prowadzący:
|
mgr Agata Gładowicz-Bojarska - neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej. Od 14 lat pracuje jako logopeda w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym w Krakowie. Inicjatorka i prowadząca spotkania edukacyjne dla rodziców i nauczycieli. Autorka/współautorka warsztatów „Kiedy do logopedy”, „W co się bawić?” , „Dorosły wobec dziecięcej zabawy” oraz „Stymulowanie rozwoju mowy dziecka”. Prowadzi szkolenia dla logopedów z zakresu wywoływania głosek oraz opóźnionego rozwoju mowy. Aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nauczyciel akademicki - prowadzi zajęcia ze studentami w ramach podyplomowych studiów logopedycznych.
|
Forma:
|
szkolenie
|
Czas trwania:
|
15 września 2018 r.
|
Godziny zajęć:
|
9.30 – 17.30 (10h dydaktycznych)
|
Miejsce :
|
Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18A - lok. 6-7 (II piętro)
|
Cena:
|
370 zł
|
Organizator:
|
Instytut Edukacji Logopedycznej
www.instytutlogopedyczny.pl
biuro@instytutlogopedyczny.pl
tel. 502 642 535 lub 505 255 435
|
Dla kogo przeznaczony jest kurs?
Logopedzi, studenci logopedii
Program szkolenia:
I. Część teoretyczna
- O.R.M. – zakres pojęcia.
- Prawidłowy rozwój mowy jako inspiracja do prowadzenia terapii.
- Opóźniony rozwój mowy w świetle zaburzeń integracji sensorycznej.
- Psychologiczne i pedagogiczne skutki O.R.M.
- Metody i techniki wspomagające terapię.
- Program Learning Language and Loving It.
II. Część praktyczna
- Diagnoza.
- Obszary jakie rozwijamy w terapii dziecka z o.r.m. Przykłady zabaw na pracę w każdym obszarze z uwzględnieniem oddziaływań 1:1 i w małych grupach. (W tym: wzbogacanie słownictwa biernego; wzbogacanie słownictwa czynnego - od samogłosek do wyrazów wielosylabowych; zabawy kształtujące prawidłową odmianę części mowy; modelowanie zdań; ćwiczenia fluencji słownej; zabawy doskonalące motorykę małą i dużą we współdziałaniu z mówieniem; ćwiczenia percepcji, pamięci i uwagi słuchowej)
- Jak budować atrakcyjne zajęcia w pracy z małym dzieckiem.
- W co się bawić? Inspiracje dla rodziców.
- Postępowanie logopedyczne - wskazówki dla rodzicow i terapeutów.
- Jak aktywizować dziecko z ORM podczas występów w przedszkolu.
Formularz zgłoszeniowy: http://bit.ly/2pVywN6
|
Miejsce Lublin |
Kontakt tel.: 502 642 535 lub 505 255 435 e-mail: biuro@instytutlogopedyczny.pl |
|