Integracja Bilateralna – program szkolny | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
DLA OSÓB PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ BĄDŹ PRACUJĄCYCH W PRYWATNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH NA UMOWĘ O PRACĘ, ZLECENIE BĄDŻ DZIEŁO ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA DO 80% CENY SZKOLENIA Z BUR W 2005 r. Integracja Bilateralna była tematem szkoleń prowadzonych na terenie Wielkiej Brytanii i w Dublinie (Irlandia), a także prezentowana była na szeregu konferencji państwowych i międzynarodowych. Od roku 2007 zaczęła wzbudzać zainteresowanie na całym świecie. Opracowanie i zebranie „Programu Integracji Bilateralnej dla Szkół” jest najnowszą zdobyczą trwającego projektu rozwoju Integracji Bilateralnej. W procesie uczenia się nasze ciała wymagają jakiejś formy ruchu, aby zaprezentować, w jaki sposób mózg przetworzył daną sytuację. Czytanie wymaga płynnych ruchów gałek ocznych, do pisania potrzebna jest współpraca ręki i oczu, a w przypadku mowy niezbędna jest precyzyjna artykulacja i zgranie w czasie naszego oddechu, języka, ust i mięśni żwaczowych do tworzenia magii komunikacji werbalnej. Wielu dzieciom sprawność ruchowa nie pozwala na umiejętne przekazanie ciałem procesów myślowych. Instruktor kursu: Martin Rychetsky – terapeuta pracujący z dziećmi z problemami w nauce, terapeuta metody bilateralnej integracji, trener metody bilateralnej integracji, superwizor metody indywidualnej stymulacji słuchu IAS, Certyfikowany Specjalista Autyzmu (Niemcy 2014 – prestiżowy kurs kształcący specjalistów w zakresie diagnozy i terapii autyzmu). Obecnie prowadzi Rychetsky Optical. Do udział w szkoleniu zapraszamy: Ramowy program szkolenia: Bilateralna integracja mózgu i móżdżku Bilateralna Integracja- program szkolny (16h) DLA OSÓB PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ BĄDŹ PRACUJĄCYCH W PRYWATNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH NA UMOWĘ O PRACĘ, ZLECENIE BĄDŻ DZIEŁO ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA DO 80% CENY SZKOLENIA Z BUR
|
|||||||||||||||||||
Miejsce Katowice | |||||||||||||||||||
Kontakt e-mail: kursy@fundacjaincorpore.pl, tel.: 882 024 648 | |||||||||||||||||||