Terapia behawioralna. Stosowana Analiza Zachowania w teorii i w praktyce. | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo przeznaczony jest kurs? - rady pedagogiczne szkół masowych oraz integracyjnych; - nauczyciele, terapeuci, nauczyciele wspomagający, pedagodzy specjalni, psycholodzy oraz rodzice zainteresowani efektywnymi metodami edukacji i terapii osób z autyzmem; - osoby ubiegające się o tytuł zawodowego terapeuty behawioralnego; Program szkolenia: I blok szkolenia • Historia myśli behawioralnej i rozwój SAZ w Polsce • Cele Stosowanej Analizy Zachowania • Autyzm w terapii behawioralnej • Zasady etyczne w pracy z osobami ze spektrum autyzmu. • Metody i narzędzia do redukcji zachowań niepożądanych. • Analiza funkcjonalna zachowań niepożądanych. • Charakterystyka zachowań niepożądanych: • Motywowanie : budowanie gospodarki żetonowej oraz kontakty behawioralne • Praca nad zachowaniami trudnymi: działania proaktywne i reaktywne • Opracowanie programów do redukcji zachowań niepożądanych na wybranych przypadkach
II blok szkolenia • Podstawowe techniki uczenia: plany aktywności i łańcuchy zachowań. • Uczenie izolowanych prób i uczenie incydentalne • Wprowadzenie do terapii dziecka z autyzmem: wczesna interwencja. • Metody i narzędzia do pracy nad budowaniem programów edukacyjnych • Podpowiedzi i ich wycofywanie • Kontrola bodźcowa • Zasady pisania programów edukacyjnych. • Nauka zachowań werbalnych u dzieci z autyzmem: skrypty • Nauka kształtowania zachowań społecznych u dziecka z autyzmem i z zespołem Aspergera
W celu aplikacji na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy: http://instytutlogopedyczny.pl/strona/szkolenie/70,bialystok:-terapia-behawioralna.-stosowana-analiza-zachowania-w-teorii-i-w-praktyce.#tab-3 |
|||||||||||||||||||
Miejsce Białystok | |||||||||||||||||||
Kontakt email: biuro@instytutlogopedyczny.pl, tel.: 502 642 535 lub 505 255 435 | |||||||||||||||||||