SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Część teoretyczna.  
Od Poniedziałek, 5.06.2017 -  11:00
Do Wtorek, 6.06.2017 - 14:30
Odsłon : 213  

Prowadzący Marta Bogdanowicz Miejsce szkolenia Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości Sp. z o.o.
ul. Woronicza 15 lokal 100, 02-625 Warszawa
Termin 05-06 czerwca 2017 r. Godziny poniedziałek 11:00 - 17:30
wtorek: 08:30 - 14:30
Koszt 390 zł Czas trwania 16 godzin dyd.

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie przeznaczone jest dla psychologów, pedagogów specjalnych, logopedów, nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, ośrodków szkolno-wychowawczych, ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych, szkół specjalnych, klas integracyjnych.

OPIS:

Uwaga! Podczas szkolenia będzie u nas przedstawiciel Wydawnictwa Harmonia, będzie możliwość kupienia książek związanych z tematyką szkolenia.

CEL SZKOLENIA:


Informacja o podstawach teoretycznych metody, strukturze i organizacji zajęć, możliwościach zastosowania we wspomaganiu rozwoju psychoruchowego, profilaktyce niepowodzeń szkolnych, edukacji , diagnozie i terapii.

PROGRAM SZKOLENIA:

I.  Czytanie i pisanie a uczenie się polisensoryczne i integracja percepcyjno - motoryczna.

II.  Geneza Metody Dobrego Startu (MDS):

1. Geneza metody Dobrego Startu

- film holenderski „Le Bon Depart”.

2. Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz w Polsce.

III. Podstawy teoretyczne i zastosowanie Metody Dobrego Startu (MDS).

1. Założenia Metody Dobrego Startu.

2. Zastosowanie MDS we wspomaganiu rozwoju psychoruchowego, terapii zaburzeń rozwoju oraz w edukacji.

3.  Zastosowanie MDS w diagnostyce zaburzeń rozwoju psychoruchowego.

IV.  Rodzaje ćwiczeń i struktura zajęć w MDS – omówienie i ćwiczenia praktyczne.

1. Rodzaje zajęć i ćwiczeń.

2. Struktura zajęć - film „Metoda Dobrego Startu”.

V.  Wersje i programy Metody Dobrego Startu - prezentacja materiału filmowego.

1.  Łatwe wzory i piosenki (dla dzieci od 2-5 r.ż).

2.  Wzory literopodobne i piosenki/wierszyki (dla dzieci od 5 - 7 r.ż).

3.  Litery/ cyfry i piosenki/wierszyki (dla dzieci 6 -10 letnich).

VI. Organizowanie zajęć prowadzonych MDS.

1.  Zespołowe i indywidualne formy zajęć.

2.  Dobór i liczebność grupy.

3.  Czas trwania zajęć.

4.  Urządzenie sali i pomoce do ćwiczeń.

VII. Programowanie zajęć.

1. Plan długoterminowy i krótkoterminowy (konspekt) - założenia, programowanie.

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA:

Beata Kowalewska
b.kowalewska@cwro.edu.pl

Miejsce Warszawa
Kontakt tel.: 22-847-95-42, e-mail: cwro@cwro.edu.pl