Praktyczne zastosowanie terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem z autyzmem |
|
|
|
Od Sobota, 27.05.2017 - 09:00
Do Niedziela, 28.05.2017 - 17:00
|
|
Odsłon : 371 |
|
|
Temat:
|
Praktyczne zastosowanie terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem z autyzmem
|
Prowadzący:
|
Alicja Salwach
|
Forma:
|
szkolenie
|
Termin:
|
27-28.05.2017
|
Godziny zajęć:
|
9-17 [sobota] 9-17 [niedziela]
|
Miejsce :
|
Katowice lub Żory, dokładna lokalizacja ok. miesiąc przed szkoleniem
|
Cena:
|
390zł
|
Organizator:
|
EgoSelect Akademia Terapeuty
Zapisy na stronie: www.egoselect.pl
szkolenia@egoselect.pl
501-460-069
|
Dla kogo przeznaczona jest konferencja?
Adresaci: pedagodzy, psycholodzy, specjaliści zajmujący się dziećmi z autyzmem.
Alicja Salwach- Fizjoterapeuta z 5-cio letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, neurologicznymi, genetycznymi oraz metabolicznymi. Oligofrenopedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, Terapeuta Integracji Sensorycznej, surdo i tyflopedagog, terapeuta NDT Bobath.
Ukończyła kursy i szkolenia w zakresie: fizjoterapii dziecka ryzyka, rehabilitacji w zaburzeniach rozwojowych niemowląt 0-12 msc., terapii ręki I i II stopień, Kinesiology Taping, Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, terapii behawioralnej dzieci autystycznych I i II stopień, Komunikacji Alternatywnej i Wspomagającej (AAC) i inne.
W pracy zawodowej prowadzi terapię pedagogiczną nastawioną na rozwój poznaczy oraz społeczny dzieci autystycznych, z niepełnosprawnościami sprzężonymi oraz zaburzeniami rozwojowymi, fizjoterapię, terapię Integracji Sensorycznej oraz diagnozy rozwoju sensomotorycznego dzieci. Pisze programy autorskie ćwiczeń usprawniających sferę ruchową dzieci będących w terapii.
W trakcie swojej praktyki realizuje Wczesne Wspomaganie Rozwoju jako terapeuta Integracji Sensorycznej fizjoterapeuta i terapeuta NDT Bobath.
Program szkolenia:
1. Charakterystyka autyzmu oraz funkcjonowania dzieci z autyzmem
2. Wprowadzenie do teorii terapii behawioralnej
3. Ocena behawioralna i wybór zachowań modyfikowanych.
- zastosowanie Profilu Psychoedukacyjnego PEP-R jako narzędzia do konstruowania celów terapeutycznych,
- wybór celów terapii,
- dobór metod pracy
4. Strategie proaktywne zwiększające motywację.
5. Techniki kształtowania kompetencji komunikacyjnych oraz rozwijanie zachowań deficytowych
- Metoda wyodrębnionych prób
- Uczenie incydentalne
- Łańcuchy zachowań
6. Techniki redukcji zachowań trudnych.
7. Generalizacja nabytych umiejętności
8. Deficyty sensoryczne leżące u podstaw zachowania dzieci z autyzmem
- analiza zaburzeń sensorycznych
- techniki redukujące zachowania zakłócające naukę
|
Miejsce Katowice |
Kontakt email: szkolenia@egoselect.pl, tel. 501-460-069 |
|