Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie. | |||||||
|
|||||||
Temat: Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie. Prowadząca: dr hab. prof. UMCS Jolanta Panasiuk Forma: Warsztaty/szkolenie Termin: 6-7.05.2017 Godziny zajęć: 11.00 – 18.00 (sobota) 9.00 – 15.45 Miejsce: Poznań, Przedszkole nr 190, oś. Bolesława Śmiałego 107, (p-le mieści się w budynku SP nr 34, narożna ściana z żółtej cegły, vis a vis przedszkolnego placu zabaw, obok basenu Atlantis). Cena: 400 zł Organizator: MEGA SZKOLENIA www.mega-szkolenia.pl Dla kogo przeznaczone jest szkolenie? Logopedzi, psycholodzy, pedagodzy, nauczyciele, lekarze Zapisy on line: tutaj PROGRAM SZKOLENIA Cel: Zapoznanie ze standardem diagnozowania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie, zasadami diagnozy różnicowej, procedurami oddziaływań terapeutycznych w przypadkach alalii i niedokształcenia mowy o typie afazji Program: 1. Neurologiczne przyczyny zaburzeń rozwoju mowy u dzieci; 2. Wpływ wrodzonych i nabytych uszkodzeń i/lub dysfunkcji układu nerwowego oraz chorobowych zespołów genetycznych na rozwój mowy; 3. Specyfika zaburzeń w nabywaniu języka u dzieci z problemami neurologicznymi; 4. Problemy terminologiczne i definicyjne w opisie zaburzeń rozwoju mowy u dzieci i młodzieży ze schorzeniami neurologicznymi; 5. Neurologopedyczna diagnoza i terapia dzieci i młodzieży ze specyficznymi zaburzeniami rozwoju mowy: - standard postępowania diagnostycznego w przypadkach alalii i niedokształcenia mowy o typie afazji - diagnoza różnicowa zaburzeń rozwoju mowy u dzieci (alalia prolongata, alalia, niedokształcenie mowy o typie afazji, afazja dziecięca versus oligofazja, demencja wieku rozwojowego, autyzm, schizofazja dziecięca, dysglosja, dyzartria, głuchota), - rodzaje alalii i niedokształcenia mowy o typie afazji – obraz psychopatologiczny, - strategie terapii logopedycznej w przypadkach alalii i niedokształcenia mowy o typie afazji motorycznej i sensorycznej; 6. Metodyka prowadzenia diagnozy i terapii neurologopedycznej dziecka w okresie rozwojowym i u młodzieży; 7. Podstawy kontaktu terapeutycznego z dziećmi i młodzieżą z uszkodzeniami i/lub dysfunkcjami układu nerwowego oraz ich opiekunami. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z: 1. Dokumentacją medyczną dzieci i młodzieży ze schorzeniami neurologicznymi; 2. Materiałami z patologii mowy w przypadku ogniskowych uszkodzeń mózgu u dzieci i młodzieży przedstawionymi na nagraniach video; 3. Przykładami patologicznych tekstów pisanych tworzonych przez dzieci i młodzież z alalią i niedokształceniem mowy o typie afazji; 4. Przykładami opinii neurologopedycznej o dzieciach i młodzieży z zaburzeniami mowy w przebiegu chorób neurologicznych. Płatność: przy zapisie on-line konieczna wpłata 100 zł zaliczki (można całość) na konto: Bank Pekao 35 1240 1763 1111 0010 4494 3025, co jest gwarancją utrzymania miejsca na liście. Tytuł przelewu: PANASIUK 2017 + imię i nazwisko Resztę wpłat dokonujemy na to samo konto do 21.04.17 Dotrzymanie terminów płatności przez Uczestników, jest równoznaczne z dotrzymaniem Naszych zobowiązań wobec Prowadzących. Brak regulaminowych wpłat może skutkować odwołaniem szkolenia z powodu braku gwarancji utworzenia się grupy. |
|||||||
Miejsce Poznań | |||||||
Kontakt tel.: 506 17 17 67, email: info@mega-szkolenia.pl | |||||||