Ortoptyka - podstawy diagnozy i rehabilitacji. Znaczenie prawidłowego widzenia a trudności szkolne | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Adresaci szkoleniaSzkolenie skierowane jest do psychologów, pedagogów, nauczycieli, wychowawców placówek opiekuńczo-wychowawczych, pracowników Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych, osób pracujących z dziećmi z wadami wzroku, terapeutów. Opis:UWAGA! Ukończenie naszego szkolenia nie daje uprawnień do prowadzenia badań oraz rehabilitacji ortoptycznej. Uprawnienia takie daje tylko właściwe wykształcenie w tym kierunku. Osoby, które ukończyły szkolenie: „Ortoptyka- podstawy diagnozy i rehabilitacji ortoptycznej”, mogą przeprowadzić jednorazowo u każdego dziecka przesiewowe badanie ortoptyczne: - test na fiksację, Badania wykonywane są w celu rozpoznania, u których dzieci występują zaburzenia funkcjonowania wzroku. Jeżeli testy wyjdą nieprawidłowo, wskazane jest skierowanie takiego dziecka na pełne badanie ortoptyczne prowadzone przez Dyplomowaną Ortoptystkę lub Ortoptystę. Po pełnym badaniu ortoptycznym, specjalista zaleci ćwiczenia w gabinecie lub ćwiczenia do wykonywania w domu. Osoba po szkoleniu samodzielnie może wykonywać ćwiczenia na wyraźne zalecenie specjalisty. Są to ćwiczenia: - ćwiczenia ruchomości mięśni gałek ocznych, Cel szkolenia:ZNACZENIE PRAWIDŁOWEGO WIDZENIA W PROCESIE UCZENIA Program szkolenia:· Część teoretyczna: 1. Ortoptyka – cele i zadania · Część praktyczna: 1. Badania ortoptyczne pod kątem trudności w czytaniu i pisaniu
Zapraszamy!!! |
|||||||||||||||
Miejsce Warszawa | |||||||||||||||
Kontakt tel.: 22-847-95-42, e-mail: cwro@cwro.edu.pl | |||||||||||||||