Wykorzystanie metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz. 3 | |||||||
|
|||||||
Temat: Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej u dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz. 3 Gabinet Logopedyczno-Pedagogiczny www.logopedia.warszawa.pl annaprozych@wp.pl 605-657-819
Dla osób, które ukończyły cz. 1 i 2 Dla logopedów, pedagogów, psychologów, nauczycieli wczesnego wspomagania i wczesnej interwencji przedszkoli i szkół integracyjnych, powszechnych, specjalnych, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz dla rodziców dzieci z różnymi niepełnosprawnościami, z opóźnionym rozwojem mowy. Metoda stosowana od 3 miesiąca życia dziecka. Celem warsztatów jest: Zapoznanie rodziców i terapeutów z elementami metody verbotonalnej i wykorzystywanie jej w procesie rozwoju językowego dzieci z różnymi zaburzeniami:
Anna Prożych dr n. hum. dyplomowany logopeda, specjalista z zakresu surdologopedii, surdopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, trener metody verbotonalnej. Od wielu lat współpracuje z Medycznym Centrum Audiofonologii w Brukseli, gdzie odbywała staże naukowe i szkolenia „Deafness and Verbo-Tonal Method” „Dysphasia”. Ponadto współpracuje z Centrum SUVAG w Zagrzebiu, gdzie ukończyła „International Verbotonal Course, Diagnosis and rehbilitation of listening and speech (phonetic rhythmics)”, „Theory and application of the Verbotonal Method Phonetic Rhythms: musical stimulations”, „Verbotonalni pristup dijagnostici Od wielu lat współpracuje z Fundacjami, Stowarzyszeniami, organizacjami, ośrodkami edukacyjnymi na rzecz środowiska dzieci i rodziców z wadą.
Program: Program szkolenia (ramowy): 1 dzień 09.00 -11.00 Powtórzenie i rozszerzenie materiału z części 2. Rytm ciała i rytm muzyczny dla wybranych spółgłosek m. in.: k, g, sz, ż , r 11.00 - 11.15 Przerwa kawowa 11.15 – 13.30 Zabawy fonacyjne na ww. spółgłoskach. Utrwalenie rytmów muzycznych dla poznanych spółgłosek.
|
|||||||
Miejsce Warszawa | |||||||
Kontakt e-mail: annaprozych@wp.pl tel: 605-657-819 | |||||||