Afazja - dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia |
|
|
|
Od Sobota, 3.12.2016 - 09:30
Do Niedziela, 4.12.2016 - 14:00
|
|
Odsłon : 450 |
|
|
Temat:
|
Afazja - dzieci. Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia
|
Prowadzący:
|
mgr Elżbieta Drewniak - Wołosz - psycholog, neurologopeda, specjalista
ds. afazji dziecięcej
mgr Anna Paluch - psycholog logopeda, specjalista ds. afazji dziecięcej
|
Forma:
|
warsztaty
|
Czas trwania:
|
3-4 grudnia 2016 r.
|
Godziny zajęć:
|
Sobota 09:30 – 18:00, niedziela 09:00-14:00
|
Miejsce :
|
Lublin
|
Cena:
|
490 zł
|
Organizator:
|
Instytut Edukacji Logopedycznej
www.instytutlogopedyczny.pl
biuro@instytutlogopedyczny.pl
tel. 502 642 535 lub 505 255 435
|
Dla kogo przeznaczony jest kurs?
Logopedzi, studenci logopedii
Cel szkolenia:
Zapoznanie ze sposobami diagnozowania zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie. Przybliżenie form terapii.
Program szkolenia:
Program:
- Omówienie problemów związanych z terminologią
- uzasadnienie wyboru stosowanych terminów
- uzasadnienie wykluczenia terminów nieadekwatnych do istoty zaburzenia
- dyskusja
- Problemy związane z diagnozą
- różnicowanie niedokształcenia mowy o typie afazji w stosunku do innych podobnych zaburzeń rozwojowych
- sposób przeprowadzania diagnozy
- wyodrębnienie istotnych kryteriów diagnostycznych
- Opis zaburzenia od strony językoznawczej i psychologicznej
- rodzaje niedokształcenia mowy, charakterystyka dzieci
- omówienie zaburzonych mechanizmów mowy
- analiza przykładów, zajęcia warsztatowe
- Prezentacje materiałów filmowych, przykładowych opinii logopedycznych o dzieciach.
- Terapia
- zasady terapii
- sposoby prowadzenia terapii
- wykorzystywane w terapii metody
- przykłady ćwiczeń
- Wspólne podsumowanie – wnioski.
Formularz zgłoszeniowy: http://instytutlogopedyczny.pl/strona/szkolenie/30,lublin:-afazja-dzieci.-niedoksztalcenie-mowy-o-typie-afazji-u-dzieci.-diagnoza-i-terapia#tab-3
|
Miejsce Lublin |
Kontakt e-mail: biuro@instytutlogopedyczny.pl, tel. 502 642 535 lub 505 255 435 |
|