SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Autyzm. Zespół Aspergera. Uczeń z autyzmem na różnych etapach edukacyjnych. Rozwiązania edukacyjno – terapeutyczne. II stopień.  
Od Sobota, 19.11.2016 -  10:00
Do Niedziela, 20.11.2016 - 15:30
Odsłon : 168  
Prowadzący Artur Terpiłowski Miejsce szkolenia Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości Sp. z o.o.
ul. Woronicza 15 lokal 100, 02-625 Warszawa
Termin 19-20 listopada 2016r. - II stopień Godziny sobota: 10:00 - 17:00 niedziela 10:00 - 15:30
Koszt 350zł Czas trwania 15 godzin dydaktycznych.

 

Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do pedagogów, psychologów, terapeutów, nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów , szkół ponad gimnazjalnych, nauczycieli wspomagających, rodziców dzieci z autyzmem oraz wszystkich innych osób zainteresowanych tą problematyką, pracujących  lub planujących pracę z osobami z autyzmem.

Osoby, które ukończyły w naszym Centrum szkolenie podstawowe: „Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Autyzm, Zespół Aspergera) w oparciu o techniki behawioralne” lub kurs I stopnia.

 

Cel szkolenia:

Cele ogólne: Kształtowanie umiejętności w zakresie postępowania edukacyjnego i terapeutycznego wobec ucznia ze spektrum autyzmu.

 

Cele szczegółowe:  

Uczestnik szkolenia:

Podniesie własne kompetencje w zakresie pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.

Pozna narzędzia do diagnozy funkcjonalnej poziomu umiejętności jako podstawy do tworzenia indywidualnych programów terapeutycznych.

Będzie potrafił skonstruować program edukacyjno – terapeutyczny.

Będzie potrafił dobrać właściwe procedury w przypadku wystąpienia zachowania trudnego.

 

Program szkolenia:

II stopień

I.         Konstruowanie programów edukacji uczniów autystycznych w szkole.

1.            Podstawy prawne.

2.            Wielospecjalistyczna diagnoza funkcjonalna ucznia.

3.            Dostosowania.

4.            Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i jej ocena.

5.            Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny.

6.            Ocena IPE-T, (karta analizy).

 

II.       Konstruowanie programów terapeutycznych w oparciu o stosowaną analizę zachowania.

1.            Rozwijanie zachowań deficytowych (opis i tworzenie definicji zachowanie docelowego)

                            - sposoby uczenia,

                             -podpowiedzi,

                            -rodzaje wzmocnień,

2.            Generalizacja (sposoby sprawdzania nabywania wiedzy  umiejętności)

                            - etapowość w uczeniu.

3.            Redukowanie zachowań niepożądanych

                            -opis zachowania,

                            - funkcja zachowania,

                            - przyczyna podjęcia interwencji,

                            - sposoby rejestracji,

                            - procedury i sposoby postępowania.

Miejsce Warszawa
Kontakt tel.: 228479542, 228479541, email: cwro@cwro.edu.pl