Jak rozpoznać i zdiagnozować specyficzne trudności w uczeniu się? – symptomy i procedury w diagnozie dysleksji rozwojowej |
|
|
|
Czwartek, 17.11.2016, 16:30 - 19:00
|
|
Odsłon : 200 |
|
|
Temat:
|
Jak rozpoznać i zdiagnozować specyficzne trudności w uczeniu się? – symptomy i procedury w diagnozie dysleksji rozwojowej
|
Prowadzący:
|
mgr Michał Kasela
|
Forma:
|
szkolenie
|
Termin:
|
17.11.2016
|
Godziny zajęć:
|
16.30-19.00 (3 godziny dydaktyczne)
|
Miejsce :
|
Kraków
|
Cena:
|
49zł
|
Organizator:
|
tel./fax: 12 626 06 18
e-mail: szkolenia@we.pl
|
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- nauczyciele (w szczególności nauczania początkowego), pedagodzy szkolni, specjaliści pracujący z dziećmi i młodzieżą
- rodzice, opiekunowie prawni
mgr Michał Kasela – psycholog i trener, zawodowo związany z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 1 w Krakowie, gdzie jest najmłodszym pracownikiem wyróżnionym nagrodą dyrektorską; jego zainteresowania skoncentrowane są wokół tematyki skutecznej komunikacji, motywacji oraz związków ciała i umysłu; absolwent studiów psychologicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych na warszawskim Uniwersytecie SWPS oraz katowickiej szkoły trenerów "Meritum"; prywatnie uwielbia grać na gitarze i spędzać czas z rodziną
Program:
- Zapoznanie uczestników z symptomami specyficznych trudności w uczeniu u dzieci w różnym wieku i na różnych etapach edukacji szkolnej.
- Krótkie przybliżenie aktów prawnych regulujących procedury diagnozy.
- Odniesienie do konkretnych procedur postępowania z uczniami, którzy przejawiają symptomy dysleksji rozwojowej.
|
Miejsce Kraków |
Kontakt tel./fax: 12 626 06 18 e-mail: szkolenia@we.pl |
|