SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Uczeń z zaburzeniami a matematyka  
Sobota, 18.06.2016, 08:00 - 17:00
Odsłon : 264  

 

Temat:

Uczeń z zaburzeniami a matematyka.

Prowadzący:

mgr Elżbieta Rabant

Forma:

Szkolenie

Termin:

18.06.2016 /sobota/

Godziny zajęć:

 9.00-18.00

Miejsce:

Świetlica terapeutyczna IGNIS, ul. 11 Listopada 86, Bielsko-Biała

Cena:

350 zł

Organizator:

Gabinet logopedyczno-terapeutyczny mgr Magdalena Putyra

e-mail: magdalena.putyra@gmail.com, tel: 791 78 08 30

 

Rejestracja:

e-mail: magdalena.putyra@gmail.com

Tel: + 48 791 78 08 30

 

Prowadzący:

- mgr Elżbieta Rabant: oligofrenopedagog, matematyk, certyfikowany terapeuta BFB I stopnia, wychowawca, nauczyciel dyplomowany, pracuje w Zespole Szkół Specjalnych nr 2 w Gdańsku jako nauczyciel i wychowawca z młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz autyzmem. Prowadzi także zajęcia rewalidacji matematycznej w specjalnej szkole zawodowej, pracowała jako matematyk w Zespole Szkół Specjalnych nr 31 w Bydgoszczy ucząc w klasach szkoły podstawowej i gimnazjalnych. 

 Dla kogo przeznaczony jest warsztat?

Warsztat adresowany jest dla studentów, pedagogów, terapeutów, studentów, rodziców.

 

Tematyka:  

CZĘŚĆ I: Trudności arytmetyczne u uczniów z dyskalkulią i dysleksją:

  1. Zaburzenia rozwoju umiejętności szkolnych;
  2. Dysleksja a dyskalkulia- różnice i podobieństwa;
  3. Trudności pojawiające się u uczniów z zaburzeniami rozwoju umiejętności arytmetycznych wg. U. Oszwy
  4. Diagnozowanie uczniów z dyskalkulią;
  5. Zasady pracy z uczniem z dyskalkulią;
  6. Praca w grupach;
  7. Praktyka własna.

CZEŚĆ II: Autyzm a matematyka:

  1. Charakterystyka ucznia z autyzmem i zespołem aspergera;
  2. Geneza autyzmu;
  3. Objawy autyzmu wg ICD10
  4. Uczeń z autyzmem i zespołem aspergera w szkole;
  5. Program nauczania matematyki w szkole specjalnej;
  6. Uczeń z autyzmem i zespołem aspergera a matematyka;
  7. Zasady pracy z uczniem z autyzmem i zespołem aspergera na lekcjach matematyki ii nie tylko;

8.Praca w grupach;

  1. Podsumowanie.
Miejsce Bielsko-Biała
Kontakt e-mail: magdalena.putyra@gmail.com, tel: 791 78 08 30