Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP? | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów, terapeutów, psychologów, pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem oraz całościowymi zaburzeniami rozwoju. Celem szkolenia jest pokazanie jak prawidłowo interpretować wyniki oceny funkcjonalnej VB-MAPP oraz wyznaczać cele do programów indywidualnych. W jego trakcie uczestnicy napiszą programy rozwijające konkretne umiejętności, dla trzech przykładowych profili uczniów o różnych poziomach rozwoju.
Łukasz Prochwicz Jest psychologiem, absolwent Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończył m.in : „Intensive Skill Training in Applied Behavior Analysis for Teams Supporting Students with Autism” oraz ”Intermediate and Advanced Verbal Programs for Students with Autism”, w PATTAN, Harrisburg, USA; studia podyplomowe: „Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie” SWPS. Obecnie w trakcie certyfikacji BCBA – międzynarodowy tytuł terapeuty behawioralnego Prowadzi terapię indywidualną oraz grupową. Od 2010 roku pracuje jako terapeuta, z czego od 2012 roku z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Z Fundacją SCOLAR związany jest od 2014 roku
Program: W jaki sposób intepretujemy wyniki oceny funkcjonalnej i wybieramy cele Jak można zorganizować książkę programową dziecka. Organizacja dokumentacji, zbieranie danych Sposoby uczenia – w jaki sposób możemy uczyć Tworzenie celów oraz definicji Wyznaczanie celów dla uczniów o różnych poziomach rozwoju Jak planować rozwój umiejętności. Tworzenie programów dla poszczególnych umiejętności oraz poziomów. |
|||||||||||||||||||
Miejsce Warszawa | |||||||||||||||||||
Kontakt email: szkolenia@scolaris.pl, tel. 601 266 039 | |||||||||||||||||||