SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP?  
Sobota, 4.06.2016, 09:00 - 16:00
Odsłon : 416  

Temat:

Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP?

Prowadzący:

Łukasz Prochwicz

Forma:

Szkolenie

Termin:

4.06.2016

Godziny zajęć:

09.00-16.00 [sobota]

Miejsce :

Warszawa,  ul. Kubickiego 9, Fundacja SCOLAR

Cena:

200zł

Organizator:

Ośrodek Szkolenia SCOLARIS, Fundacja SCOLAR

www.scolaris.pl

szkolenia@scolaris.pl
tel. 601 266 039

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów, terapeutów, psychologów, pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem oraz całościowymi zaburzeniami rozwoju.

Celem szkolenia jest pokazanie jak prawidłowo interpretować wyniki oceny funkcjonalnej VB-MAPP oraz wyznaczać cele do programów indywidualnych.

W jego trakcie uczestnicy napiszą programy rozwijające konkretne umiejętności, dla trzech przykładowych profili uczniów o różnych poziomach rozwoju.

 

Łukasz Prochwicz

Jest psychologiem, absolwent Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończył m.in : „Intensive Skill Training in Applied Behavior Analysis for Teams Supporting Students with Autism” oraz ”Intermediate and Advanced Verbal Programs for Students with Autism”, w PATTAN, Harrisburg, USA; studia podyplomowe: „Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie” SWPS. Obecnie w trakcie certyfikacji BCBA – międzynarodowy tytuł terapeuty behawioralnego Prowadzi terapię indywidualną oraz grupową. Od 2010 roku pracuje jako terapeuta, z czego od 2012 roku z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Z Fundacją SCOLAR związany jest od 2014 roku

 

Program:

W jaki sposób intepretujemy wyniki oceny funkcjonalnej i wybieramy cele

Jak można zorganizować książkę programową dziecka. Organizacja dokumentacji, zbieranie danych

Sposoby uczenia – w jaki sposób możemy uczyć

Tworzenie celów oraz definicji

Wyznaczanie celów dla uczniów o różnych poziomach rozwoju

Jak planować rozwój umiejętności. Tworzenie programów dla poszczególnych umiejętności oraz poziomów.

Miejsce Warszawa
Kontakt email: szkolenia@scolaris.pl, tel. 601 266 039