SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

IV Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna „Metody wspierające terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym"  
Sobota, 16.04.2016, 10:00 - 17:00
Odsłon : 537  

 

Temat:

 

IV Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna

„Metody wspierające terapię logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym"

 

 

Prowadzący:

prof. zw. dr hab. Jagoda Cieszyńska-Rożek, Jolanta Kazanowska 

Forma:

konferencja

Termin:

16 kwietnia 2016

 

Godziny konferencji:

10.00-17.00

Miejsce:

Warszawa

Cena:

449 zł netto

Organizator:

Forum Media Polska

konferencja-logopedyczna.pl/13831.php

61 66 83 105

 

Dla kogo przeznaczona konferencja?

Na konferencję zapraszamy logopedów oraz osoby zainteresowane metodami wspierającymi terapię logpedyczną. 

 

 Program:

Panel I  Stymulacja rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym metodą krakowską  prof. Jagody Cieszyńskiej

  • Metoda krakowska jako stymulacja rozwoju funkcji poznawczych – 17 technik
  • Wczesne wspomaganie rozwoju metodą krakowską:
  • stymulacja funkcji poznawczych od 24 do 36 miesiąca życia,
  • wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym,
  • przygotowanie do nauki czytania dzieci w wieku 6 lat,
  • zagrożenie dysleksją  –  diagnoza i terapia, 
  • nauka czytania w klasach I –

Panel II Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® prof. Jagody Cieszyńskiej

  • Podstawy neurobiologiczne Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®.
  • Etapy nauki czytania, stosowane techniki i pomoce dydaktyczne, z których warto skorzystać.
  • Jak stosować program „Kocham czytać” we wczesnej nauce czytania i program „Kocham szkołę” w nauce czytania ze zrozumieniem.

Panel III  Integracja sensoryczna jako metoda wspierająca terapię logopedyczną

  • Wpływ funkcjonowania oraz wzajemnego oddziaływania poszczególnych układów sensorycznych na rozwój mowy.
  • Trudności i problemy mogące mieć źródło w zaburzeniach przetwarzania sensorycznego, z którymi najczęściej spotykają się logopedzi.
  • Wstępna ocena ryzyka zaburzeń integracji sensorycznej – sposób postępowania rekomendowany przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej SI.
  • Integracja sensoryczna jako metoda wspierająca terapię logopedyczną – ćwiczenia i sposoby postępowania zalecane do wykorzystania w warunkach gabinetu.
  • Wpływ rozwoju małej motoryki na proces kształtowania się mowy – terapia ręki jako wyspecjalizowane oddziaływanie.
Miejsce Warszawa
Kontakt email: marlena.fiedorow@forum-media.pl, tel.: 61 66 83 105